Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم گیلان خاطرات شان از آیت الله احسانبخش را فراموش نکرده اند، افزود:  اهدای  1000 کامیون کمک مردم گیلان به جبهه های جنگ نشان از  نفوذ مادی و معنوی ایشان در جامعه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در هفدهمین سالگرد آیت الله احسانبخش، اظهارکرد: عالمان سازنده تاریخ بشریت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علم و عالمان باقی می مانند، افزود: در  هیچ مکتبی به اندازه اسلام به دانش توجه نشده است

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه عالمان واقعی می توانند از دین دفاع کنند،  تصریح کرد: پیامبر اسلام می فرمایند فضلیت عالم آنقدر بالاست که مانند ماه شب چهارده می درخشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آنکه نام نیکش ماند و بشریت از آن بهره می برد علم و عالم است، افزود: موجودات آسمانی و زمینی برای طالب علم  استغفار می کنند.

وی با بیان اینکه دانسته ها  و علمی که به آن عمل نشود وبال گردن و بلای جان خواهد بود، بیان کرد: عالم اگر بصیریت لازم در جامعه را نداشته باشد  فریفته شرایط  می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان مردم گیلان خاطرات شان از آیت الله احسانبخش را فراموش  نکرده اند، افزود:  اهدای  1000 کامیون کمک مردم گیلان به جبهه های جنگ نشان از  نفوذ مادی و معنوی ایشان در جامعه داشت.

محمد حسین قدیری نماینده خانواده آیت الله احسانبخش نیز در این مراسم با بیان اینکه آیت الله احسانبخش فقط به خدا می اندیشید، افزود: ایشان هیچ کاری نکرد مگر برای رضای خدا.

وی افزود: ویژگی بارز آیت الله احسانبخش این بود که این عالم شناسنامه سیار  مردم گیلان بود و اطلاعات جامعی از گیلان داشت.

نماینده خانواده آیت الله احسانبخش با بیان اینکه مسئولین استان باید ماهانه به او گزارش کار می دادند، افزود: این امر باعث جلوگیری از کم کاری ها می شد.

وی با بیان اینکه آیت الله احسانبخش دارای 70 درصد  جانبازی بود، تاکید کدد:  آثار الصادقین  یادگاری است که از ایشان به پژوهشگران و اهل علم هدیه داده شده است.

قدیری خواستار  چاپ و انتشار مجدد کتاب آثار الصادقین شد و افزود:  از نماینده ولی فقیه درخواست می کنیم  که موقوفات ایشان را احیا کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری متن کامل پیام تبریک غلامعلی حیدری استاندارچهارمحال وبختیاری به شرح ذیل است:

جایگاه آرمانی معلم در جامعه اسلامی جایی است که رسول گران‌قدر اسلام (ص) مقام معلم را بدان جهت که پرورش روح انسان را به عهده دارد، هم‌سنگ مقام انبیاء دانسته‌اند.

بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است او که زکات علمش را بی‌دریغ و از عمق جان، بذل روح تشنه دانش‌آموزانش می‌کند و نهال نوپای دانش را در مزرعه ذهنشان می‌پروراند.

معلم باغبان اندیشه‌ها و نگاهبان ایمان است، الفبای عشق را در نهاد جان دانش‌آموز حک می‌کند، مشق راستی و درستی به او می‌آموزد و ضمیر پاکش را با ایمان و معرفت تربیت می‌کند، پژواک دانایی را در کشاکش قرن‌ها ماندگار ساخته و معمار جاویدان تمدن‌ها، ترسیم کننده آینده‌های درخشان بشریت، تبلور فرزانگی و نماد مُبرز فرهیختگی است.

دوازدهم اردی‌بهشت‌ماه سالروز شهادت علامه شهید آیت‌الله دکتر مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشته و زحمات این عزیزان را ارج می‌نهیم، در کنف الطاف خاصه الهی، سرافراز و سلامت باشید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901660

دیگر خبرها

  • احتمال آبگرفتگی در معابر گیلان وجود دارد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد