Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@02:10:31 GMT

دیدگاه مردم به تحولات بیمارستان گناوه مثبت است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۷۲۵۸

دیدگاه مردم به تحولات بیمارستان گناوه مثبت است

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در دیدار با مسئولان بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان افزود: این موفقیت حاصل تلاش مدیریت خوب و همدلی و صداقت این مجموعه است اگرچه نواقصاتی نیز وجود دارد که امیدواریم با تلاش و همدلی آنان برطرف شود.
وی اظهارکرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به مقوله سلامت دارد و اتفاقات و اقدامات خوب اخیر انجام شده در این وزارتخانه بیانگر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندارگناوه گفت: تلاش شده سایر ظرفیت های شهرستان با تعامل و همکاری متقابل در اختیار مجموعه بیمارستان قرار گیرد زیرا که این نوع همکاری به سلامت مردم ارتباط دارد و نیاز ضروری است.
وی افزود: همکاری و مشارکت خیران این شهرستان در حوزه سلامت بی نظیر و مثال زدنی است و بسیاری از خدمات و خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان توسط آنها صورت گرفته است.
فرماندارگناوه گفت: با مدیریت کنونی بیمارستان تعداد پزشکان متخصص از 23 به 37 پزشک افزایش یافته و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه تغییرات بسیار خوبی در فضای سبز، روشنایی محوطه و ورودی بیمارستان صورت گرفته است ادامه داد: امسال با تخصیص اعتبارات ویژه در زمینه خرید تجهیزات تلاش خواهیم کرد باعث رضایتمندی بیشتر مردم قدرشناس شویم.
فرماندارگناوه افزود: ارتقای بیشتر بخش اورژانس و افزایش تخت های آی سی یو در اولویت کاری مدیریت بیمارستان باشد و در بخش دیالیز نیز که از دغدغه و نگرانی ما است سعی داریم بصورت ویژه تقویت شود.
وی یاد آور شد: انتخاب پرستار نمونه و نامگذاری پرستار روی یکی از خیابان ها و میدان ها در دستور کار است.
فرماندار گناوه از مردم شریف این شهرستان خواست که کارکنان بیمارستان را بیش از پیش احترام کنند و آن مجموعه نیز منشور کاری و اخلاقی خود را رعایت کند.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه نیز با تقدیر از توجه و عنایت فرماندار این شهرستان به حوزه بهداشت ودرمان گفت: 14 پزشک متخصص جدید به بیمارستان اضافه شده و در حوزه ساختمانی و اسکان آنان سعی شده مکان مناسبی مهیا شود.
شهرام جلالپور افزود: ترمیم و بهسازی فضای عمومی بیمارستان انجام و در زمینه ارتقای تجهیزات نیز کارهای خوبی از جمله تعمیرات اتاق عمل، افزایش تخت آی سی یو، اتاق احیای اورژانس، امکانات چشم پزشکی پیشرفته و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای بیمار و همراه صورت گرفته است.
وی گفت: با کمک مجمع خیرین سلامت این شهرستان بزودی دستگاه ماموگرافی در بیمارستان راه اندازی خواهد شد.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار کرد: در زمینه مالی نیز با توجه به مشکل بیشتر بیمارستان ها، توانستیم بدهی های خود را تا پایان سال 1395 تسویه و مطالبات پزشکان عمومی نیز تا پایان سال 96 پرداخت شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان است.
6164/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان بوشهر بیمارستان پرستار روشنایی فضای سبز تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا توکل شوریجه عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ابتدا بیان کرد: به عنوان وکیل و نماینده مردم حوزه انتخابیه سروستان، خرامه و کوار، در وهله اول دفاع تمام قد از حقوق مردم هر سه شهرستان را متعهد خواهم شد و سپس دفاع از حقوق مردم استان فارس به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان آینده استان و همچنین دفاع از منافع ملی و حقوق عامه مردم را تکلیفی می‌دانم که توسط مردم بر عهده‌ام نهاده شده است.

منتخب خرامه، کوار و سروستان در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: در مجلس آتی خواهم کوشید که علاوه بر پیگیری مسائل مربوط به حوزه انتخابیه‌ام، با وضع قوانین کارآمد و مفید دِینم را به مردم ادا کنم و گره از مشکلات مردم بگشایم و در کنار همه این‌ها از اهرم‌های نظارتی که بر اساس قانون در اختیار مجلس قرار داد برای انجام وظیفه ذاتی قوه مقننه که یکی از مهمترین آنها نظارت بر حسن اجرای قوانین است استفاده کنم.

منتخب مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی دوازدهم با اشاره به برنامه هفتم توسعه که ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شود بیان کرد: رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب را با تعبیری زیبا، دهه پیشرفت و عدالت نامیدند و باید ما نیز با عملکرد خود عامل پیشرفت و توسعه متوازن و همه‌جانبه و برپایی عدالت در تمام سطوح باشیم.

توکل شوریجه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان فارس در زمینه‌های مختلف که آن را به ایران کوچک تبدیل کرده گفت: اگر دولت و مجلس از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره ببرند شاهد شکوفایی در همه ابعاد در استان فارس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نگاه درون‌زا به توسعه کشور در عین تعامل عزتمندانه با دنیا راهکار توسعه کشور است گفت: بسیاری از مشکلاتی که گریبانگیر دولت سیزدهم است بر جای مانده از دولت قبل و حاصل نگاه به خارج از مرزها و بی‌توجهی به ظرفیت‌ها و توانمندیهای داخلی است در حالی که با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

توکل با بیان اینکه دولت در سیاست خارجی به ویژه در تعامل با همسایگان عملکرد نسبتاً مطلوبی داشته گفت: البته در این حوزه نیز همچنان کارهای بیشتری می‌توان انجام داد.

منتخب مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی دوازدهم در پایان گفت: اگر بتوان در یک جمله خلاصه‌ای از آنچه که در مجلس دوازدهم سرلوحه کار خود قرار می‌دهم را بیان کنم این است که در مجلس دوازدهم خواهم کوشید که با تقویت نقاط مثبتی که از گذشته به ارث رسیده در کنار رفع نقاط ضعف گذشته در مسیر توسعه همه‌جانبه کشور گام بردارم.

کد خبر 6100925

دیگر خبرها

  • توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است
  • اساس و پایه دانشگاه بر منزلت استاد نهادینه شده است
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند