Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با خبر بازداشت  دختر فعال دانشجویی که در دیدار با رهبر انقلاب  اظهار کرد: این خبر کذب بوده و این دختر بازداشت نشده است.

وی افزود: اخباری که در رسانه ها در رابطه با بازداشت دانشجوی دختری که در مراسم دیدار با رهبر انقلاب صحت ندارد و خبر مربوط به یک دانشجوی پسر و تحصن کامیون داران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی تاکید کرد: در زمان تحصن کامیون‌داران تعدادی از فعالان دانشجویی حضور داشتند که یکی از این دانشجویان برای  انجام تحقیقات به دادسرا احضار شده است.

وی با اشاره به اینکه این دانشجوی پسر فقط برای تحقیقات در دادسرا حاضر شده است، گفت: انجام تحقیقات در دادسرا منجر با بازداشت این فرد نشده است.

گفتنی است؛ پیش از این برخی رسانه ها مدعی شده بودند که یک دانشجوی پسر بعد از دیدار با رهبر انقلاب بازداشت و با وثیقه آزاد شده است. در صورتی که مطابق اعلام رئیس دادگستری استان تهران، این فرد به علت دیگری احضار شده است.

انتهای پیام/

  تکذیب بازداشت یک دانشجو  بعد از دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب

دریافت 14 MB کد خبر 6093908

دیگر خبرها

  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • (تصاویر) دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • پورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند