Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@10:44:08 GMT

تصادف مرگبار در اتوبان قم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۷۶۰۶

تصادف مرگبار در اتوبان قم

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سید جلال ملکی عصر شنبه از تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران- قم خبر داد و افزود: این حادثه که ۳۲ کیلومتر بعد از عوارضی رخ داده بود، ساعت ۱۷:۱۰ عصر امروز از طریق سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی تهران اعلام و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

 

وی با بیان این که محدوده مذکور خارج از محدوده خدمات رسانی آتش نشانی شهرداری تهران است، اضافه کرد: عوامل آتش نشانی حسن آباد، پلیس راهور و هلال احمر نیز در محل تصادف حاضر بودند، در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل اصلی بزرگراه و شکستن آن و عبور از روی گاردریل با بلوک های نیوجرسی برخورد کرده و متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: ۲ سرنشین این خودرو که خانم و آقای تقریبا ۳۱ الی ۳۲ ساله بودند، در وضعیت بسیار خطرناکی داخل اتاق متلاشی شده خودرو خود محبوس و گرفتار بودند، که آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و سرنشینان را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند، که متاسفانه مشخص شد، هر ۲ نفر فوت شده اند.

 

ملکی گفت: محل پس از ایمن سازی برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس شد و آتش نشانان در ساعت ۱۷:۴۴ محل را ترک کردند.

 

جام جم

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تصادف مرگبار حوادث جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته و زخمی شدن پنج نفر در حادثه برخورد خودرو ال ۹۰ با گاردیل خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع حادثه در کیلومتر 30 آزادراه کاشان - قم اظهار داشت: این حادثه که برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 با گاردیل بود، عوامل هلال احمر شهرستان کاشان بلافاصله پس از دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس نیز به محل حادثه اعزام و اقدامات درمانی را برای مصدومان این حادثه انجام دادند، افزود: این حادثه که امروز اتفاق افتاد متاسفانه یک فوتی و چهار مصدوم به دنبال داشت که سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است، افزود: یک تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان کاشان به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم و آزادسازی مصدومان را انجام دادند.

وی با بیان اینکه از شهروندان و مسافران درخواست داریم تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: پایگاه شهید کریمیان طاهری هلال احمر شهرستان کاشان برای امدادرسانی و آزادسازی مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد

میرابوطالبی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی سرنشینان و راننده است، تصریح کرد: استراحت پس از دو ساعت رانندگی مداوم علاوه بر رفع خستگی در هوشیاری رانندگان نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران