Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حسینی مقدم در نشست خبری عرضه اولیه شرکت سامان پرداخت الکترونیک سامان کیش افزود: فرآیند عرضه اولیه این شرکت کمی طولانی شده است ولی این شرکت با شفاف سازی نشان داد که برای حضور در بازار سرمایه جدی است.
وی ادامه داد: چندین شرکت از این صنعت در سال های اخیر به بورس تهران وارد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی مقدم گفت: در سال 95 شرکت آسان پرداخت کیش و در سال 96 شرکت بهپرداخت ملت به فهرست شرکت های بورس تهران افزوده شده اند و شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش همواره جزو سه شرکت برتر در این صنعت بوده است.
وی ادامه داد: ادعاهای مطرح شده در خصوص این شرکت مورد بررسی دقیق قرار گرفته است و هیچ کدام از آنها صحت ندارد.
*عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در بورس تهران
­مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش گفت: 17 و نیم درصد از بازار پرداخت کشور در اختیار این شرکت است و امروز 10 درصد از سهام این شرکت در بازار بورس تهران با هدف شفافیت و رقابت پذیری عرضه می شود.
حسینی نژاد در نشستی خبری که به همین منظور برگزار شده بود در جمع خبرنگاران افزود: شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش حجم فعالیت خود را از سال 91 تا امسال 10 برابر افزایش داده و 17 و نیم درصد بازار پرداخت کشور را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: تعداد تراکنش های این شرکت در سال 96 بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و پیش بینی می شود این تراکنش ها در سال 97 به بیش از 3 میلیارد برسد.
حسینی نژاد ادامه داد: این شرکت در حوزه دستگاه های خود در جایگاه دوم قرار دارد و 800 هزار کارتخوان این شرکت طرف قرارداد با 12 بانک بوده و در کشور فعال است.
وی افزود: سوددهی شرکت ما در سال گذشته 80 درصد رشد داشته و پیش بینی می شود امسال هم سوددهی شرکت ما 50 درصد رشد به همراه داشته باشد.
در ادامه طاهری مدیرعامل بانک سامان در این نشست خبری گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سامان یکی از بهترین شرکت های زیرمجموعه بانک سامان است که در عرصه رقابت بسیار موفق عمل کرده است.
وی اظهار امیدواری کرد: که سهام شرکت مورد استقبال مردم قرار بگیرد و سودآور باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازار بورس تهران سامان الکترونیک پرداخت شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود

ایسنا/لرستان شهردار تیتکان با بیان اینکه ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود گفت: شهرداری در شهرهای کوچک درآمد پایداری ندارند و این یکی از موضوعاتی است که دست ما را برای انجام کارها بسته است.

زینب آذرخوش امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرهای کوچک دارای زیرساخت‌های گردشگری هستند و ضرورت دارد برای ارتقای آن تسهیلات مناسبی را به شهرداری‌های کوچک تخصیص داده شود.

شهردار تیتکان بیان کرد: گردشگری صنعتی پول‌ساز است و رونق گرفتن آن در شهرهای کوچک منجر به ارزآوری در این شهرها خواهد شد.

شهردار تیتکان عنوان کرد: ضرورت دارد تسهیلات به شهرهای کوچک داده شود تا موضوع گردشگری و بوم‌گردی در آن‌ها پایدار بماند.

وی افزود: سهمیه قیر شهرداری تیتکان اینقدر کم بود که از گرفتن آن صرف‌نظر کردیم چرا که هزینه حمل و نقل آن به صرفه نبوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است