Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در میان بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی می توان از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به عنوان فرماندهان باتجربه ایران در روسیه نام برد، بازیکنانی با کوله باری از تجربه و انگیزه که کی روش امید زیادی به آنها در راه رهبری ایران در مصاف با رقبای سرسخت پیش رو بسته است.

مسعود شجاعی بعد از فصل شیرین در یونان که توام با بالابردن جام قهرمانی به همراه AEK بود در شرایطی به اردوی تیم ملی اضافه شد که برای تجربه سومین جام جهانی به عنوان کاپیتان اول انگیزه های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک 34 تیم ملی از آن دست ملی پوشان سرد و گرم چشیده ایران است که در مصاف با رقبای سرسخت و قدرتمند از جمله اسپانیا می توان یکی از آچارفرانسه های تیم ملی باشد.


اشکان دژاگه نیز با وجود این که فصل چندان خوبی در رقابت های باشگاهی نداشت و وقتی هم سر از ناتینگهام فارست درآورد با مصدومیتی سنگین روبرو شد تا همچنان خانه نشین باشد با تلاش فراوان به بهبودی لازم برای همراهی ایران در دومین جام جهانی متوالی رسید تا کی روش روی او در تورنمنت پیش رو حساب بازکند. اشکان که از نظر فنی استانداردهای لازم را دارد قطعا اگر روی فرم باشد میانه میدان ایران قدرت بیشتری به خود خواهد گرفت.


نکته جالب در خصوص فرماندهان باتجربه ایران به رقابت پشت پرده این دو بازیکن برای ایستادن در پست شماره 10 تیم ملی برمی گردد چون بعید به نظر می رسد کی روش بخواهد در جنگ با رقبایی همچون مراکش، اسپانیا و پرتغال به صورت هم زمان از این دو بازیکن در ترکیب اصلی بهره ببرد به همین خاطر اشکان و شجاعی سخت در تلاش برای جلب نظر مساعد کی روش هستند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اردوی تیم ملی مسعود شجاعی روسیه ایران یونان جام جهانی اسپانیا تیم ملی رقابت پشت پرده جنگ پرتغال اردوی تیم ملی ایران تیم ملی جام جهانی روسیه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل