Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش در جمع رؤسای کلانتری های شهرستان کرمان گفت: پلیس در این مناسبت همچون سایر مناسبت های سال با تمام توان در راستای برقراری نظم و امنیت انجام وظیفه می کند.

 وی افزود: امسال با توجه به همزمانی مراسمات شب های قدر و مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد و متعاقبا راهپیمائی روز جهانی قدس، یک طرح ویژه انتظامی و ترافیکی در این ایام اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ روانبخش بیان داشت: در همین راستا تکایا و مساجد تحت پوشش خواهند بود و در برخی از مسیرهای منتهی به مکان برگزاری مراسمات طرح های ترافیکی نیز اجرا می شوند.

وی اظهار داشت: در جهت اجرای مطلوب برنامه های لیالی قدر از ظرفیت هیئت امنا و مسئولان مذهبی تکایا نیز بهره گیری شده که در این زمینه همکاری مردم در پیشگیری از برخی موارد خاص بسیار اثرگذار است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در تبیین این مطلب تصریح کرد: در این چند شب گرانقدر به سبب حضور گسترده مردم در اماکن مذهبی و کاهش تردد در محله ها لازم است به برخی نکات ایمنی جهت پیشگیری از سرقت منزل و وسایل نقلیه توجه بیشتری داشته باشیم که در این راستا توصیه می شود ضمن استفاده از قفل و تجهیزات ایمنی برای منزل خود حتما وسایل نقلیه را در پارکینگ یا مکان های مناسب پارک کنیم.

کد خبر 4313173

منبع: مهر

کلیدواژه: شب های قدر فرماندهی انتظامی کرمان بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان شهرکرد سوم خرداد فتح خرمشهر شیراز یاسوج مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بارش باران خطبه های نماز جمعه بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا کریمی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه گفت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.
وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.
دادستان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین برای وسایل نقلیه ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.
وی در ادامه گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند.
کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی ،کلانتری ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند