Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نذر محمد راجنها رايزن بازرگاني سفارت پاکستان در ايران امروز از موزه بانک ملي ايران بازديد کرد و از نزديک با تاريخ بانک ملي ايران، سير تحول بانک و پول در ايران و اشياي قيمتي و آثار موجود در موزه آشنا شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، نذر محمد راجنها در جريان اين بازديد با درج يادداشتي در دفتر يادبود موزه بانک اين بازديد را همانند سفري در تاريخ، فرهنگ و اقتصاد کشور ايران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رايزن بازرگاني سفارت پاکستان همچنين در اين بازديد گفت: پيشرفت بانک ملي ايران طي نزديک به يک قرن در حوزه بانکداري چشمگير و بي نظير است.
تعاملات آتي، همکاري هاي متقابل و برگزاري نمايشگاه هاي مشترک بين ايران و پاکستان در حوزه بانکداري از جمله موضوعات مطرح شده در بازديد امروز بود.
موزه بانک ملي ايران در خيابان فردوسي تهران رو به روي سفارت آلمان واقع است که در آن مجموعه اي ارزشمند از سکه ها، تابلوهاي نفيس خوشنويسي، فرش و مينياتور، نقاشي هاي مدرن و کلاسيک، مسکوکات، اشياي قيمتي و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و يا شخصيت هاي برجسته، آثار قلمزني، ادوات و ابزارهاي تاريخي و قديمي بانکداري و نيز اسناد معاملات بزرگ به نمايش درآمده است.
علاقه مندان و بازديدکنندگان داخلي و خارجي مي توانند روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 براي بازديد به اين موزه مراجعه کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، امیرحسین فریبا افزود: در این میان آرامگاه و موزه بوعلی با بازدید۶۱ هزار و ۳۶ نفر در جایگاه نخست، آرامگاه باباطاهر با بازدید ۴۹ هزار و ۹۴۰ نفر در جایگاه دوم و موزه و شهر باستانی هگمتانه با بازدید ۲۶ هزار و ۶۸۴ نفر در جایگاه سوم و گنبد علویان در شهر همدان با بازدید ۵۴۰۲ نفر در رتبه بعدی قرار داشت.

وی به بازدید گردشگران از موزه‌های شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۴۳۱ نفر از موزه لطفعلیان ملایر، ۱۸۴۱ نفر از ارگ نوشیجان ملایر، ۳۲۰۸ نفر از موزه تویسرکان، ۱۷۶۲ نفر از موزه میررضی آرتیمانی در شهرستان تویسرکان، ۲۴۸۹ نفر از موزه شهدا نهاوند، ۲۶۷۱ نفر از موزه حمام حاج آقا تراب نهاوند و ۲۱۷ نفر از موزه تاریخ و فرهنگ بازدید داشته‌اند.

وی گفت: مسافران به منظور حفظ آثار تاریخی که شناسنامه و هویت یک کشور محسوب می‌شود، از هرگونه اقدام تخریبی همچون نوشتن یادگاری و عکاسی با فلاش در موزه‌ها خودداری کرده و توصیه می‌شود نظر به راه‌اندازی فروش اینترنتی و الکترونیکی بلیت‌ها در اماکن و موزه‌های استان از طریق اینترنت،  بلیت‌ها را خریداری کنند.

مدیر امور موزه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان یادآور شد: حفظ آرامش محیط در هنگام بازدید از موزه‌ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی می‌شود و طبیعتاً اسباب بهره‌مندی، دانش‌افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم ‌می‌کند.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان