Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@02:25:34 GMT

بازگشت نیمار به میادین بعد از سه ماه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۹۸۷۴

بازگشت نیمار به میادین بعد از سه ماه

نیمار ستاره تیم ملی فوتبال برزیل بعد از گذشت بیش از سه ماه، برای اولین بار امشب در دیدار تدارکاتی مقابل کرواسی به میدان مسابقات باز می گردد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، مهاجم پاری سن ژرمن که گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می شود، در ماه فوریه در دیدار مقابل مارسی مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از آن زمان تاکنون بازی نکرده است. این مصدومیت نگرانی هایی را در مورد آماده نبودن نیمار برای جام جهانی ایجاد کرد، اما او اکنون کاملا بهبود یافته تا امشب به میدان برود.

مهاجم 26 ساله سلسائو امشب فرصت دارد آمادگی خود را برای رهبری برزیل با سابقه پنج قهرمانی جهان نشان دهد. «تیته» سرمربی برزیل ترکیب اصلی تیم خود را برای دیدار امشب در آنفیلد اعلام کرد و گفت نیمار به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کند.


وی افزود: او روند بهبودی را طی می کند و در نیمه دوم بازی خواهد کرد. چرا که این یک بازی تدارکاتی برای کل تیم است. او نقش رهبری تیم را خواهد داشت، اما سایر بازیکنان هم باید این نقش را داشته باشند.

تیته در پاسخ به این پرسش که اگر جام جهانی همین فردا شروع شود، این ترکیب اصلی او خواهد بود، گفت بله در حال حاضر اینها بهترین بازیکنان ما هستند.
برزیل در جام جهانی 2018 روسیه با صربستان، کرواسی و سوئیس همگروه است. آخرین دیدار تدارکاتی برزیل قرار است مقابل اتریش برگزار شود.

منبع: ایرنا

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا بتواند بازی در لیگ برتر و ترکیب این تیم را هم در طول دوران فوتبالش تجربه کند. 

او در فصل اول یکی از ستاره‌های بی چون و چرای این تیم بود و نقش مهم و موثری را در موفقیت آنها ایفا کرد. همین موضوع تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان تصمیم یونایتد برای جذب او را تحسین کردند. 

اما شرایط به این شکل پیش نرفت و این ستاره برزیلی نتوانسته است در این فصل حتی ذره‌ای از درخشش فصل قبل را تکرار کند و یکی از دلایل این اتفاق مصدومیت‌های متعددی بوده که گریبان او را گرفته و کار را برایش بسیار سخت و دشوار کرده است. 

حالا سرمربی تیم ملی برزیل تایید کرد که کاسمیرو به دلیل مصدومیت قادر به حضور در اردوی این تیم در وقفه دیدارهای ملی پیش رو هم نیست:« از فهرست اولیه 50 نفره که داشتیم، حالا 13 بازیکن به دلیل مصدومیت در باشگاه‌هایشان خط خورده‌اند. 

متاسفانه، ما کاسمیرو را از دست دادیم. په‌په از پورتو که در پست مهاجم به میدان می‌رفت و حالا در نقش هافبک هم بازی می‌کند به جای کاسمیرو به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده است.»

دیگر خبرها

  • کاسمیرو دیدارهای برزیل با اسپانیا و انگلیس را از دست داد
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و هوادار امشب؛ استقلال با این ترکیب به دیدار هوادار می‌رود
  • نیمار چه زمانی به بهبودی می رسد؟
  • ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت
  • رقابت‌های فوتسال جام رمضان استان قم
  • رقابت های فوتسال جام رمضان استان قم
  • خیز شهرداری ارومیه برای رسیدن به نیمه نهایی
  • نیمار چه زمانی به بهبودی می‌رسد؟