Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و ویژه اوقات فراغت در فرهنگسرای «امید خانواده» سمنان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، عباس بابایی با اشاره به اینکه کلاس‌های متعددی در فرهنگسرای امید خانواده برگزار می‌شود، افزود: آغاز ثبت‌نام این کلاس‌ها از اواسط خردادماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اوقات فراغت یکی از این موقعیت‌های بسیار مناسبی است که فرد می‌تواند با استفاده از آن به شناسایی و تقویت استعدادهای خود بپردازد، گفت: در این فرهنگسرا، بیش از ۱۱۰ عنوان خدمات آموزشی، فرهنگی و فراغتی در حوزه مسائل خانواده، سواد رسانه‌ای، کارآفرینی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جلسات مشاوره گروهی، خانه بازی کودک، نمایشگاه تخصصی، خدمات کتابخانه‌ای و ورزشی و کافه کتاب ارائه می‌شود.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، مدیریت اوقات فراغت نقش تعیین کنند ای در کیفی سازی این ایام دارد، اظهار داشت: این سازمان فعالیت‌هایی را در بخش‌های مختلف هنری، فرهنگی، آموزشی، نقاشی، شعر و قصه و قرآن طراحی کرده تا این قشر بتواند از این امکانات بهره‌مند شود.

بابایی آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان در برنامه‌های فرهنگ‌سرای امید خانواده را از یکشنبه ۱۳ خردادماه اعلام و خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در برنامه‌های اوقات فراغت از طریق تماس با شماره ۳۳۴۶۷۱۱۹ و یا با مراجعه به آدرس میدان کوثر، نرسیده به میدان دریادار همتی انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت چنین فعالیت‌هایی گفت: گاه مسیر زندگی یک هنرجو با شرکت در کلاس‌ها و در مسیر آموزش‌های رشته موردعلاقه خود در قالب کلاس‌های اوقات فراغت تعیین می‌شود و بر حسب علاقه، خلاقیت و استعدادی که دارد می‌تواند سرنوشت و مسیر زندگی را تعیین کند.

نخستین فرهنگسرای خانواده در شهر سمنان باهدف تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی و تحکیم نهاد مقدس خانواده در دهه فجر سال ۹۶ به بهره‌برداری رسیده و فعالیت‌های آن در برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های خانواده و ازدواج در موضوعات اجتماعی، روانشناسی، هنری، علمی و آموزشی تحت نظارت کارشناسان متخصص، کارآزموده و مجرب است.

منبع : فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عباس بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت در سمنان
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • اوقات شرعی چهارم اردیبهشت در سمنان
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • اوقات شرعی سوم اردیبهشت در سمنان