Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سجاد ستوده در آیین رونمایی از نرم‌افزارهای «گیله‌مردان» و «نام‌آوران گیلان» با بیان اینکه این دو نرم‌افزار به همت جوانان گیلانی حوزه فضای مجازی ساخته‌شده اظهار کرد: تاکنون نرم‌افزارهای زیادی در حوزه فضای مجازی ساخته‌شده است اما ساخت بازی برای نخستین بار در گیلان رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازی نام‌آوران گیل مبنی بر اینکه محتوای این نرم‌افزار کاملاً اختصاصی است افزود: در این بازی ۹۰ نفر از بزرگان و مشاهیر گیلان در ۱۲ حوزه به شکل فیلم صوت و عکس طراحی‌شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این نرم‌افزار از اردیبهشت سال گذشته آغازشده و حدود ۱۰ ما در حوزه محتوا و فنی آن‌وقت صرف شده گفت: این دو نرم‌افزار نشان می‌دهد که جریان جبهه انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده که می‌تواند تولید محتوا داشته باشد و با سایر نرم‌افزارهای خارجی رقابت کند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در حوزه اپلیکیشن سازی شرایط لازم برای تولید محتوا فراهم‌شده خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک نرم‌افزارهای متعددی با محتوای اختصاصی در گیلان تولید و به معرض عموم گذاشته خواهد شد.

ستوده با اشاره به بازی «گیله‌مردان» بیان کرد: امروز فاز اول نخستین بازی با محتوای انقلاب اسلامی در گیلان رونمایی می‌شود و در آن شخصیت‌هایی مانندِ بهجت، پروفسور سمیعی، نامجو و سایر مشاهیر نقش‌آفرینی می‌کنند.

مسئول فضای مجازی سراج با اشاره به اینکه ۸۰ بازی در این اپلیکیشن گنجانده‌شده گفت: باید بیشتر به اپلیکیشن سازی در فضای موبایل توجه تا پیام انقلاب در بستر فضای مجازی منتشر شود.

ستوده بر ضرورت تولید محتوای نرم‌افزاری در حوزه شهدا و سرداران استان تأکید کرد و افزود: در فاز اول نرم‌افزارسازی حوزه فضای مجازی ۴۵ شهید از کل ۹۰ شهید شاخص استان ساخته می‌شود که تمام فرآیند تولید آن توسط جوانان انقلابی گیلان انجام‌شده و در چند ماه آینده نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد