Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، احسان حاج‌صفی درباره آخرین شرایط تیم ملی ۱۱ روز پیش از شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به سایت فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در فاصله کمی که تا آغاز جام جهانی باقی مانده است، بازیکنان تیم ملی هر آنچه در توان دارند در تمرینات می‌گذارند تا بتوانند آنچه مدنظر سرمربی تیم ملی و کادرفنی است، انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید در هر جلسه از تمرین انگیزه بالای بازیکنان را ببینید و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در تیم ملی همه متحد هستند و فقط به موفقیت تیم در روسیه فکر می‌کنند، گفت: همه ما از بازیکنان تا کادر تیم ملی هم‌قسم شده‌ایم تا بتوانیم نمایشی آبرومند در جام جهانی داشته باشیم. می‌دانیم چشم مردم ایران و چشم مردم دنیا به این مسابقات است، بنابراین با مسئولیت‌پذیری بالا از تک تک لحظات برای رسیدن به آمادگی مدنظر کادر فنی استفاده می‌کنیم. جام جهانی جایی نیست که شما با شانس و فرصت بتوانید خودی نشان دهید. برای موفقیت در جام جهانی باید به تک تک جزئیات فکر کرد و برای همه دقایق بازی‌های برنامه‌ریزی داشت.

بازیکن تیم ملی کشورمان با ابراز تأسف از لغو تعدادی از بازی‌های تیم ملی در دوران آماده‌سازی جام جهانی تصریح کرد: متأسفانه این اتفاق افتاده است و دیگر نمی‌شود کاری کرد. می‌دانیم که حریفان در حال انجام بازی‌های دوستانه در روز فیفا هستند، اما بازیکنان تیم ملی از این مشکلات انگیزه بیشتری هم می‌گیرند و شما در تمرینات می‌توانید متوجه شوید بعد از اینکه چنین اتفاقاتی در دوران آماده‌سازی تیم ملی افتاد، بازیکنان با روحیه و انگیزه دو چندان کار خودشان را پیش می‌برند. این را می‌خواهم بگویم که موضوعات خارجی در کار ما تأثیر نمی‌گذارد، چون به هدفی بزرگ فکر می‌کنیم. برای ما فقط تیم ملی و شاد کردن مردم اهمیت دارد، هوادارانی که فارغ از مسائل باشگاهی همیشه پشت تیم ملی بوده‌اند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط کمپ تیم ملی در باشگاه بشیکتاش خاطرنشان کرد: اینجا همه چیز عالی است. امکانات خوبی برای‌مان مهیا شده و در شرایط خوبی این اردو را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم در این چند روز باقی مانده تا پایان این اردو هم بتوانیم با همین شکل کارمان را پیش ببریم و با آمادگی حداکثری وارد جام جهانی شویم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به‌تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

او همچنین گفت: بازی‌ها را رصد کردم و امروز هم جلسه آخر آنالیز را برگزار خواهیم کرد. بازیکنان باید خودشان را از هر لحاظ برای بازی آماده کنند. بازیکنان تراکتور باید سرشان را برای تیم پرطرفدار تراکتور بدهند.

سرمربی تراکتور به اشاره به سمت سابقش یادآور شد: مربی تیم ملی بودم. بنابراین تمام تیم‌ها را خوب رصد می‌کردم. شناخت خیلی خوبی دارم ولی باید این شناخت بهتر شود و این شناخت به خاطر پست قبلی‌ام بوده است. با برنامه کارمان را پیش می‌بریم تا نتایج درخور نام تراکتور باشند.

مطهری که در روز تولدش راهی تراکتور شد و این همزمانی از چشم خبرنگاران دور نماند، گفت: از اینکه ریزبینانه همه چیز را دنبال می‌کنید ممنونم. به ریاضیات و محاسبات علاقه دارم و اینکه در چنین روزی این اتفاق بیفتد، اتفاق خوبی بوده است. در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم.

او از هواداران تراکتور خواست بازی با ذوب‌آهن را یک مدل دیگر ببینند؛ چرا که بر خلاف لیگ، فرصت جبران وجود ندارد:

سرمربی تراکتور همدلی را بار دیگر مورد تاکید قرار داد و گفت: همه به دنبال موفقیت تراکتور هستیم. من به عقب نگاه نمی‌کنم و نگاهم روبه‌جلو است. امیدوارم بهترین اتفاق برایمان بیفتد. باید ببریم که دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و اگر اجازه بدهید، بیشتر درباره این مسئله صحبت نکنم.

او در پاسخ به پرسشی درباره چرایی نتیجه‌نگرفتن تراکتور هم گفت: تمام تیم‌ها یکسری مشکلات و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. مشکلات تیم را خودمان می‌دانیم و سعی می‌کنیم با مشاهده تمرینات، مشکلات را برطرف کنیم تا تیم در اسرع وقت به تیم خوبی تبدیل شود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899507

دیگر خبرها

  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند