Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@16:55:19 GMT

سربازان در تراکتورسازی می مانند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۰۹۵۳

سربازان در تراکتورسازی می مانند؟

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: قرار شده سربازان مورد نیاز در تیم بمانند.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، رسول خطیبی درباره حضور خود در مجموعه باشگاه تراکتورسازی، اظهار داشت: هرکسی که در فوتبال ایران فعالیت می‌کند باید حضور در باشگاه تراکتورسازی برایش افتخاری باشد و من هم خیلی خوشحالم که به این مجموعه آمدم و این افتخار نصیبم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی تدارکاتچی بودن در تراکتور هم برایم افتخار بزرگی است و خوشحال می‌شوم که بتوانم با هر عنوانی به این باشگاه کمک کنم.

 


وی افزود: زنوزی در بخش اقتصادی شروع فوق‌العاده‌ای در باشگاه تراکتورسازی داشته  و تمامی فکر و ذکر خود را روی سربلندی تراکتورسازی معطوف کرد. اوج فعالیت‌های اقتصادی او بحث اسپانسری ایرانسل بود که سال گذشته به‌جای اینکه ایرانسل به باشگاه پول بدهد قراردادی بسته‌شده بود که در این وسط هواداران متضرر می‌شدند که این موضوع باعث ناراحتی زنوزی شد.

پیشکسوت تراکتورسازی، یادآور شد: زنوزی اخیراً تمامی فعالیت‌های اقتصادی خود را کنار گذاشته و با عشق و علاقه‌ای تحسین‌برانگیز برای مردم آذربایجان کار می‌کند. وی همچنین دست کادر فنی را هم باز گذاشته تا تیم برای فصل جدید به بهترین شکل ممکن بسته شود. در بحث آکادمی تیم‌های پایه نیز زنوزی برنامه‌های بزرگی دارد که به‌زودی جزییات آن اعلام می‌شود.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی درباره جذب سرمربی خارجی تیم خاطرنشان کرد: نماینده زنوزی این هفته به ترکیه سفر خواهد کرد تا با یک مربی بزرگ و رزومه دار مذاکره کند و تلاش می‌کند وعده‌ای که در این راستا به مردم داده تحقق یابد.

وی با اشاره به مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم، تصریح کرد: شرایط در فصل جدید به‌گونه‌ای است که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است و چند بازیکن خود را ازدست‌ داده با این اوصاف پرسپولیس از شرایط قهرمانی خارج می‌شود. استقلال تاکنون بدنه اصلی تیم خود را حفظ کرده است و سپاهان هم تا حدودی تیم خوبی تشکیل می‌دهد. قطعاً با شرایطی که برای تراکتورسازی محیا شده، مدعیان اصلی قهرمانی مثلث تراکتورسازی، سپاهان و استقلال خواهند بود.

خطیبی درباره جذب بازیکنان پست‌های مختلف، گفت: تراکتورسازی سال گذشته بازیکنان جوان خوبی داشت ولی به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات تیم را در حد نام تراکتور نبستند 4، 5 بازیکن خوب از فصل گذشته در اختیارداریم و باید در جذب نفرات جدید دقت کنیم تا بهترین استفاده ممکن را از سهمیه جذب بازیکنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهاجری واقعاً زحمت زیادی می‌کشد و در روزهای اخیر برای جذب نفرات جدید هم‌فکری‌های لازم را انجام دادیم. در بحث دروازه‌بانی ما 4 گزینه دخسوس، اخباری، فروزان و حسینی را داشتیم که هر 4 نفر دروازه‌بانان بزرگی بودند. دخسوس هم سهمیه لیگ برتری و هم سهمیه خارجی محسوب می‌شد که به این دلیل این گزینه منتفی شد. حسینی و اخباری هم با استقلال و سایپا قرارداد داشتند و باشگاه‌هایشان رضایت‌نامه آن‌ها را ندادند و باشگاه اقدام به جذب محسن فروزان کرد.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی، تأکید کرد: با توجه به اینکه محمد ایران پوریان تیم ما را ترک کرده ما با 3 سهمیه‌ای که داریم یک دفاع راست جذب می‌کنیم، 2 گزینه برای دفاع وسط داریم که یکی از آن‌ها را جذب خواهیم کرد. در پست خط هافبک با توجه به اینکه مهدی کیانی و مهدی مهدی پور را داریم نیازی به جذب بازیکن جدید احساس نمی‌کنیم. آخرین سهمیه ما نیز به جذب بازیکن در پست‌های روبه‌جلو اختصاص می‌یابد.

خطیبی درباره جذب 4 بازیکن خارجی، اظهار داشت: با توجه به هم‌فکری که داشتیم، تصمیم گرفتیم ابتدا سرمربی خارجی را انتخاب شود تا این مربی بزرگ با تفکرات خود این بازیکنان خارجی را انتخاب کند. زنوزی معتقد است که بازیکنان سرشناس خارجی به تیم اضافه شوند و این مربی بزرگ می‌تواند بازیکنان خارجی تراز اول خوبی برای تیمش انتخاب کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات در فصل گذشته، حالا فقط نام بزرگ تراکتورسازی باقی‌مانده است و کسانی که واقعاً در این شرایط از تیم حمایت می‌کنند هواداران واقعی تراکتورسازی هستند. قطعاً روزهای خوب تراکتورسازی در راه است. شرایط فعلی تراکتورسازی شبیه ساختمان نیمه‌کاره تخریب‌شده است که این ساختمان را باید امسال به نحو احسن درست کنیم.
 

رسول خطیبی با اشاره به وضعیت بازیکنان سرباز گفت: در این راستا الیاسی تلاش زیادی کرده است و قرار شده بازیکنان سربازی که کادر فنی نیاز دارند تا پایان خدمت مقدس سربازی در تراکتورسازی بمانند و بازیکنانی که نیاز نیستند در مجموعه‌های وابسته به سپاه فعالیت خود را ادامه دهند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی تراکتورسازی خدمت سربازی رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است.

ابوطالب شفقت امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در دیدار با فرماندهان لشگر۸۴ ارتش لرستان، ضمن تأکید بر نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدهای خارجی کشور، بیان کرد: در زمان وقوع بحران‌ها ما همواره شاهد بودیم که مجموعه ارتش اولین گروهی بودند که در صحنه کمک به حوادث‌دیدگان حاضر می‌شوند.

وی اظهار کرد: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از مأموریت‌های مهم ارتش در کنار اصل اساسی مأموریت ارتش یعنی آمادگی نظامی در حراست از کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

استاندار همچنین بعد تربیتی را یکی دیگر از انتظارها و خواسته‌ها از ارتش دانست و گفت: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحه برنامه‌های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

او ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به‌گونه‌ای عمل شود که مانند بچه خودمان به آنها نگاه ویژه شود و علاوه بر مهارت‌های نظامی، مهارت‌آموزی و نگاه تربیتی نیز به‌صورت ویژه اعمال شود. تربیت سربازان باید در راستایی انجام شود که آنها بعد از اتمام دوران سربازی به‌عنوان یک بسیجی وارد جامعه شوند.

استاندار درباره وضعیت اجرای برنامه‌های حوزه مسکن ارتش لرستان، اظهار کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه‌ای را با هدف هماهنگی پروژه‌های حوزه مسکن ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

در این دیدار، فرماندهای لشگر ۸۴ ارتش لرستان گزارشی از اقدامات انجام‌شده و در دست اجرای آن در سال‌های اخیر در لرستان ارائه کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • لحظه انهدام محل حضور سربازان اسرائیلی | ویدئو
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند