Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:01:02 GMT

دانش آموزان البرزی 18مدال طلا و نقره گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۱۵۴۲

دانش آموزان البرزی 18مدال طلا و نقره گرفتند

کرج - ایرنا- رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان البرز اعلام کرد: دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان این استان در جشنواره ملی ابن سینا 18 مدال طلا و نقره گرفتند.

ابوالفضل شاه بیگ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با هدف آشنا سازی دانش آموزان با فضای کسب و کار، کاربردی ساختن علوم، پژوهش محورکردن آموزش و ایجاد خودباوری در دانش آموزان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت 2 روز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره ملی ابن سینا با حمایت وزارت آموزش و پرورش ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعدادی از وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف اجرایی شد.
شاه بیگ تصریح کرد: دانش آموزان البرزی در این جشنواره در 2 بخش دستاوردهای علمی و اختراعات موفق به کسب 3 مدال طلا و 15 مدال نقره شدند.
وی اضافه کرد: دانش آموزان البرزدر جشنواره ملی ابن سینا در بخش علوم انسانی ، شیمی و آزمایشگاه نیز رتبه های اول را به خود اختصاص دادند.
وی بیان داشت: در زمینه شیمی و ماراتن استارتاپی نیز دانش آموزان البرز رتبه دوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: دانش آموزان این استان درزمینه شیمی و آزمایشگاه حائز رتبه سوم و در محور برنامه نویسی رتبه چهارم را به دست آوردند.
در مدارس استعدادهای درخشان استان البرز حدود 5 هزار دانش آموز تحصیل می کنند.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانش آموزان البرز استعدادهاي درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد