Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@10:54:44 GMT

طرح ویژه انتظامی در شهرهای ساحلی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۱۵۵۹

طرح ویژه انتظامی در شهرهای ساحلی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از اجرای طرح ویژه ترافیکی و انتظامی در شهرهای ساحلی خبر داد و گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی در سواحل، نیازمند مشارکت جدی تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در جلسه کمیته فرهنگی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های ساحلی گیلان که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد با اشاره به لزوم اجرای اقدامات موثر فرهنگی در راستای طرح سالم سازی دریا، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مهم ما افزایش سطح تعامل و همکاری دیگر سازمان‌های فرهنگی و اجرایی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و پایش سواحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس گیلان افزود: وظیفه نیروی انتظامی در طرح دریا برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی، برخورد با ناهنجاری‌ها و برقرای نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی است به گونه‌ای که مسافران با خیالی آسوده در سواحل و تفرجگاه‌ها حضور پیدا کنند و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای طرح ویژه ترافیکی و انتظامی در شهرهای ساحلی تصریح کرد:در حوزه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی نیز هماهنگی و تعامل بسیار مناسبی با دستگاه قضایی صورت گرفته و پلیس با افرادی که با اعمال و رفتار خود موجب سلب آسایش و امنیت مردم شوند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بسترسازی برای تحقق فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف و اهمیت این اصل اساسی و مهم در زندگی فردی و اجتماعی خاطرنشان کرد:صرفنظر از تأکیدات شارع مقدس اسلام بر موضوع عفاف و حجاب، این موضوع امری فرهنگی بوده و تحقق آن در سطح جامعه، نیازمند همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی است .

سرهنگ جعفری خیرخواه پیاده سازی فرهنگ عفاف و حجاب در لایه‌های مختلف جامعه را گامی اساسی در ارتقاء امنیت اخلاقی جامعه برشمرد و اظهار کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اثر بخشی اقدامات پلیس، مستلزم همگرایی و همکاری همه نهادها و آحاد مردم است و نیروی انتظامی نیز بر حسب وظیفه،مقتدرانه با مظاهر علنی فساد و برهم‌زنندگان امنیت و آسایش شهروندان برخورد خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ اجرای تبلیغات محیطی و چاپ و توزیع بروشورهای آگاهسازی با موضوع عفاف و حجاب در سواحل، تفرج‌گاه‌ها و مراکز خرید،برآورد معضلات اجتماعی مناطق ساحلی،برپایی ایستگاه‌های مشاوره‌ در سواحل و ارائه خدمات مشاوره‌ حضوری با موضوعات خانواده، روانشناسی، فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و ...از دیگر برنامه‌های اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در ایام تعطیلات تابستان خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهرهای ساحلی امنیت اجتماعی امنیت اخلاقی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، زنجیره مردمی دیار علویان ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به صورت همزمان در سراسر نوار ساحلی استان مازندران در حمایت از عملیات تاریخی وغرور آفرین وعده صادق و طرح نور برگزار خواهد شد   محل‌های تشکیل زنجیره انسانی مردم مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق بدین شرح است بهشهر: شبه جزیره میانکاله نکا: ساحل آزاد نکا ساری: ساحل فرح آباد میاندورود: ساحل آزاد میاندرود  بابلسر: سراسر سواحل بهنمیر و بابلسر جویبار: ساحل آزاد جویبار فریدونکنار: ساحل شهرستان (ورودی‌ها پارک لاله، پلاژ شهرداری و پل میلاد) نوشهر: نوار ساحلی سیاهرود تا صلاح الدین کلا، نوار ساحلی مزگاه تا بندر نوشهر و نوار ساحلی سیسنگان تا انارور  محمودآباد:از ساحل روستای دریاسر تا ساحل روستای خشت سر نور: سواحل شهر‌های نور (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) رویان (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) ایزد شهر (ورودی از گلسار ۶۵) چالوس: ساحل رادیو دریا عباس آباد: پلاژ سلمان شهر و ساحل امرج کلا عباس آباد تنکابن: ساحل دریا رامسر: سواحل بخش مرکزی و دالخانی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری