Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@21:34:04 GMT

این سوخت آسیب کم‌تری به محیط زیست وارد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۱۶۸۷

رویداد۲۴-فرهاد افشار، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اهمیت استفاده از گاز طبیعی، تصریح کرد: گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک آسیب کم‌تری به محیط زیست وارد می‌کند. فرهاد افشار در نشست مشترک بررسی موانع و مشکلات استاندارد سازی جایگاه ها که با حضور جمعی از نمایندگان سازمان استاندارداستان تهران، سازمان ملی پخش فراورده های نفتی، شرکت گاز استان تهران، نماینده شرکت واحد اتوبوس رانی و جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزار شد، با اشاره به حفظ و نگه داشت مطلوب  تجهیزات و تعمیرات جایگاه ها، اظهار داشت:  بهتر است دیسپنسرهایی که به لحاظ فنی مشکل دار و غیر فعال هستند، با هماهنگی سازمان استاندارد استان تهران، صورت جلسه و پلمپ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: این امر سبب کاهش بار روانی بصری برای شهرواندان می شود. وقتی مراجعین به واسطه پلمپ دستگاه ازعدم کارایی آن مطمئن شوند، فشار روانی ناشی از فعال نبودن برخی از دستگاه ها کم تر خواهد شد و شهروند از عدم کارکرد آن دسپنسر اطمینان حاصل خواهد کرد.  

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع  و مشاغل شهر به رعایت نکردن مسائل کارشناسی پیش از احداث برخی جایگاه ها اشاره کرد و گفت: دو جایگاه CNG شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران با عنوان جنت آباد 1 و 2  به فاصله ی بسیار نزدیک از هم قرار دارند و این چیدمان توجیه علمی و منطقی ندارد.

افشار گفت: لازم است در این زمینه نیز تصمیم گیری صحیح و معقولی صورت گیرد.  

در این جلسه مقرر شد بازیدهای میدانی با حضور تمامی اعضا ی جلسه از جایگاه های اتوبوسی و سواری که دارای نقص هستند، به عمل آید و مشکلات احتمالی هر یک از جایگاه ها مرتفع شود و در نهایت نماینده ی بازرسی سازمان استاندارد استان تهران ضمن بازدید و تایید  روایی حل مشکلات، دستور استاندارد سازی را اعلام کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام نموده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان