Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:15:48 GMT

انجام ۷۲۰۰ سخنرانی مذهبی در شهرستان ملایر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۲۵۶۱

انجام ۷۲۰۰ سخنرانی مذهبی در شهرستان ملایر

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام ۷۲۰۰ جلسه سخنرانی در نیمه اول ماه رمضان در شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: این تعداد سخنرانی مذهبی به همت ۲۴۰ مبلغ بومی شامل ائمه جماعات مساجد شهر و روستا و روحانیون مستقر، بومی، طرح هجرت و روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی در مناطق شهری و روستایی شهرستان ملایر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام گروسی برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، تشکیل حلقه های معرفت، سخنرانی مذهبی و اجرای گفتمان های دینی را از اهم برنامه های اجرا شده در نیمه اول ماه رمضان بیان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از اجرای ۵ برنامه پیشگیری از اعتیاد در مساجد شهرستان ملایر خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین گروسی گفت: طبق تفاهم نامه تبلیغات اسلامی، وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور اجرای سیاستهای کلی در طرح تحول و مقابله با آسیبهای اجتماعی و لزوم تداوم برنامه آموزشی پیشگیری ازاعتیاد در مساجد؛ ۵ برنامه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در ۵ مسجد محوری شهرستان ملایر در نیمه اول ماه رمضان برگزار شد.

حجت الاسلام گروسی افزود: اجرای دوره های آموزشی با هدف افزایش اطلاعات خانواده ها در راستای پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

کد خبر 4313313

منبع: مهر

کلیدواژه: ملایر بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان یاسوج شهرکرد سوم خرداد فتح خرمشهر شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان سالروز ارتحال امام خمینی بارش باران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی