Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، رئیس شورای اسلامی صالحیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود که با رهبری حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و به پشتوانه ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان راه فضیلت به بار نشست افزود : روزی که روح خدا به خدا پیوست، جهان در شکوه ارادت ملت به ولایت و رسم بدرقه رهبر عزیز خویش حیران شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان نیری ادامه داد : نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در 15 خرداد 1342 است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.

 محمدرضا دهقان نیری در ادامه به قیام پانزده خرداد بعنوان نقطه عطفی در تحولات دوران پیش از انقلاب تصریح کرد و افزود : 15 خرداد؛ یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد . امروز جوشش خون مردم مؤمنی که در سال 1342 به رهبری حکیمی فرزانه، حماسه تاریخی را رقم زدند، در رگ‌های عدالت‌خواهان جهان جریان یافته و هر روز امید به خروشی فراگیر بر ضد مستکبران جهان را پر رنگ‌تر می‌کند تا آنجایی که پیام انقلاب با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

 وی در ادامه اتحاد و همدلی میان آحاد مردم را رمز بقاء و تکامل خط و راه امام (ره) دانست و تشریح کرد :همگان باید بدانیم امروز دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب و عملی سازی نیات شیطانی خود به دنبال اختلاف افکنی و دو قطبی نمودن جامعه اسلامی می باشد پس باید بیش از پیش با هوشیاری، تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه چون همیشه نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر به سرکردگی آمریکای پلید را خنثی نمود.

 دهقان نیری در خاتمه اظهار داشت : اینجانب سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و گرامی داشت شبهای دعا و مناجات قدر،یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و یکپارچه در آیین های ویژه این رخدادهای مهم و الهام بخش کشور؛پشتیبانی از ولی امر مسلمین جهان را یک ضرورت مهم برای تداوم بالندگی نظام جمهوری اسلامی می دانم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران حضرت امام حضرت امام خمینی رئیس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان

 اسماعیل زارعی کوشا امروز به مناسبت گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور  در اداره کل بنیاد مسکن کردستان گفت: بنیاد مسکن بازوی توانمند دولت در توسعه مسکن روستایی و محرومیت زدایی است.

استاندار کردستان ارائه خدمات در شان روستائیان را، گام جدی برای تحقق مهاجرت معکوس دانست و خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته در قریب به ۲۰۰ روستای استان مهاجرت معکوس داشته ایم.

وی اعلام کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۲ همت به طرح‌های عمرانی استان تخصیص یافت و تغییر برخی شاخص‌ها نشان از کار مستمر و حجیم دارد.

زارعی کوشا تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی را از اولویت مهم این نهاد انقلابی در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبری ضروری است.

استاندار کردستان یادآور شد: تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستا‌ها و بسیج امکانات در این راستا ضروری است چراکه حل مشکل مسکن محرومین از دغدغه‌های امام راحل و مورد تاکید رهبری است لذا تحقق این امر نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است.

وی یکی از رویکرد‌ها و راهبرد انقلاب اسلامی را مردمی کردن امور در همان روز‌های آغازین پیروزی انقلاب خواند و گفت: تصمیماتی مثل ایجاد حساب صد برای کمک به مسکن محرومان حاکی از توجه ویژه به مناطق محروم و مستضعفین است و نگاه دور اندیش امام خمینی (ره) به حکمروایی مردمی است که در تمامی ابعاد آن نمونه‌ای کم نظیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اکنون نوبت زینبیان است
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • عملیات وعده صادق نمایشی از قدرت فرهنگ ناب محمدی است
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • خوشحالی مردم ایران و آزادیخواهان جهان از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟
  • ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» به کتابفروشی‌ها آمد