Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه هماهنگی مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: قرار گاه ترافیکی و انتظامی روح الله ظرف هفته های گذشته آغاز به کار کرده و از فردا تمامی همکاران ما که مقرر شده در این مراسم تامین امنیت و تمهیدات ترافیکی را برعهده بگیرند، در این قرارگاه حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش جماران، وی افزود: در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۲۰ هزار نفر از پرسنل برای خدمت به زائران امام راحل مشارکت خواهند داشت که نیروی انتظامی بزرگ و همچنین نیروی انتظامی شرق و غرب استان تهران و همکاران ما در پلیس راهور ناجا با مشارکت استان های مبداء زائران، خدمات انتظامی و ترافیکی را به آنها ارائه خواهند کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پلیس راه تمام اتوبوسهای زائران را از مبداء تا مقصد برای برگزاری این مراسم اسکورت خواهد کرد که پیش بینی می شود در این مراسم نزدیک به ۶۰۰۰ اتوبوس و خودرو جهت انتقال زائران به کار گرفته شود. پارکینگ های حرم نیز پذیرای زائران هستند که خودروهای زائران با تفکیک استانهای مبدا و براساس جدول تهیه شده میتوانند در پارکینگ ها مستقر شوند.

 

اشتری با اشاره به این که نیروی انتظامی مسائل انتظامی و ترافیکی این مراسم را تا شعاع ۱۰ کیلومتری برعهده دارد، افزود: همکاران ما در یگان ویژه، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت در اطراف حرم در آماده باش کامل هستند و تا پایان مراسم و همچنین برگزاری مراسم شبهای قدر و تعطیلات تقویمی خدمات انتظامی و ترافیکی را ارائه خواهند کرد.

 

وی در خصوص وضعیت امنیتی و میزان آمادگی نیروهای انتظامی و مرزبانی همزمان با برگزاری مراسم لیالی قدر و برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: خوشبختانه مرزبانی ما از آمادگی خوبی برخوردار است و این آمادگی را در سفر اخیرم به مرزهای شرق و جنوب شرق کشور از نزدیک مشاهده کردم. علاوه بر نیروهای انتظامی و مرزبانی دستگاه های امنیتی تمامی تحرکات در مرزها را رصد کرده و آمادگی کامل برای تامین امنیت مرزها ایجاد شده است و خوشبختانه تا امروز نیز هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پلیس در آمادگی کامل جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم شبهای قدر قرار دارد. در تمام حسینیه ها، تکایا، مساجد و محلاتی که مراسم شبهای قدر در آنها برگزار می شود، پلیس حضور فعال دارد که در این میان همیاران پلیس نیز شرکت خواهند داشت.

 

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای هرچه باشکوه تر شدن مراسم روز قدس و عید فطر آمادگی کامل دارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارتحال امام خمینی اسلامی ایران امام راحل پلیس راه نیروی انتظامی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها