Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@16:40:54 GMT

پلمب دفتر و بیرون ریختن وسایل یک فدراسیون ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۴۰۴۳

آناهیتا شیرودی درباره خبر پملب شدن برخی از اتاق‌های مجموعه ورزشی شهید کشوری که گفته می‌شود قرار بود در اختیار فدراسیون کاراته قرار بگیرد، گفت: با جابه‌جایی فدراسیون بسکتبال به ورزشگاه آزادی، اتاق‌های این فدراسیون خالی شد، اما فدراسیون کاراته بدون هماهنگی برخی وسایلش را به آن اتاق‌ها انتقال داد که نباید این کار صورت می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل این اتاق‌ها پلمب شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، شیرودی افزود: در حال حاضر فقط اتاق آقای طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال را به رئیس فدراسیون کاراته داده‌ایم، اما در مورد سایر اتاق‌ها باید کار کارشناسی صورت بگیرد و الحاقیه‌ای به قرارداد اضافه شود. بعد از طی شدن سیکل اداری قطعاً این اقدام انجام می‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی کشوری در پاسخ به این موضوع که گفته می‌شود داورزنی، معاون وزیر ورزش دستور تحویل اتاق‌های فدراسیون بسکتبال به فدراسیون کاراته را داده است، گفت: انجام این‌گونه جابه‌جایی‌ها در یک مجموعه دولتی نیاز به دستور کتبی و طی شدن مراحل اداری دارد. اگر قرار است این جابه‌جایی انجام شود، ابتدا باید داورزنی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بزند، سپس مدیر این شرکت به من در مجموعه کشوری نامه بزند تا براساس این نامه‌ کارهای اداری مربوطه را پیگیری کنم. در واقع با حرف که نمی‌توانیم به فدراسیون کاراته اتاق بدهیم. کارهای اداری نیز همان انجام کارشناسی و بررسی‌های لازم و صورتجلسه مدنظر است. خوشبختانه رئیس فدراسیون کاراته نیز این موضوع را پذیرفته است که ابتدا باید سیکل اداری طی شود.

شیرودی درباره سالنی در مجموعه شهید کشوری که گفته می‌شود باید در اختیار فدراسیون جودو قرار بگیرد، عنوان کرد: این سالن برای شرکت تجهیز است که به وزارت علوم اجاره داده شده است، اما می‌توانیم ساعت‌هایی را که در اختیار خودمان است، به جودو بدهیم. هرچند که در این باره هنوز هیچ دستوری نیامده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان