Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@16:18:20 GMT

«بوی خوش خدا» در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۴۳۰۲

«بوی خوش خدا» در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت

رضا ثقتی، مسئول هیئت روضات‌الحسین(ع) شهرستان رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اینکه شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است، گفت: خداوند در قرآن مجید از این شب به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «قدر» نازل فرموده است، چرا که در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد.

وی افزود: این شب، شب نزول قرآن و شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است و عبادت در آن برتر از عبادت هزار ماه است، چرا که مقدرات یک سال انسان‌ها، روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هیئت روضات‌الحسین(ع) شهرستان رشت اظهار کرد: به این مناسبت و به سیاق سال‌های گذشته، ویژه‌برنامه «بوی خوش خدا» در شب‌های قدر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین امیر چهری، مدرس حوزه و دانشگاه و مداحی برادران محمد رمضانپور و محسن کاشفی از ساعت 1:30 شب‌های پرفیض قدر در مسجد امام رضا(ع) واقع در گلسار رشت برگزار می‌شود.

ثقتی تصریح کرد: این شب‌ها بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدی‌ها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم، احسان به والدین را جایگزین عاق والدین و صله رحم را جایگزین قطع رحم کنیم و چه نیکو و شایسته است با صدقات قدمی در جهت آبادانی خانه آخرت برداریم و با اعمال نیک و خیر، ثواب دو چندان ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود

سریال «بدل» علیرضا مسعودی که در قالب طنز ماجرای تحول انسان را به نمایش درمی‌آورد، بعد از «هفت سر اژدها» بر روی آنتن شبکه سه‌ سیما خواهد رفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در 26 قسمت آماده پخش خواهد شد. 

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز 1403 مطرح بود اما به پخش نرسید و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)