Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان، این ویژه‌برنامه با هدف آشنایی افزون‌تر آینده‌سازان ایران اسلامی با اندیشه‌های امام راحل (ره) و تحت عنوان «با روح خدا، درماه خدا» برنامه‌ریزی و به مرحله اجراگذاشته‌شد.

مدیر کل کانون استان گیلان طی این مراسم که با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها صورت‌گرفت، بزرگ‌داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) را بستری مناسب برای سخن‌گفتن از بزرگ‌مردی دانست که افتخار و آزادگی را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آورده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیارضیائی هم‌چنین تبیین زوایای زندگی و سیره عملی امام خمینی (ره) را برای جامعه، به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب مهم توصیف‌کرد و الگوپذیری از ویژگی‌های‌ شخصیتی این چهره برجسته قرن را زمینه‌ساز‌ رشد همه‌جانبه برشمرد.

این مسوول فرهنگی در ادامه نقش نسل کودک و نوجوان را در پیش‌برد اهداف امام راحل (ره) مورد توجه قرارداد و گفت: آینده انقلاب وابسته به تحصیل علم و تهذیب نفس کودکان و نوجوانان است و چنانچه انس و الفت با کتاب و تحصیل علم بیشترشود، به یقین در مسیر درست حرکت کرده‌ایم.

وی در همین زمینه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کانون را در آشناسازی هرچه بیشترجامعه با اندیشه‌های امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی دارای اهمیت دانست و افزود: : توان‌مند‌سازی نسل کودک و نوجوان به یقین درتحقق اندیشه‌های امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی ) نقش بسزایی خواهد داشت.

ضرورت ایجاد شور و نشاط سازنده در جامعه، به ویژه درمیان کودکان و نوجوانان ازدیگر موضوع‌های مورد توجه ضیائی بود و وی در پایان ازحاضران خواست در مسیر اهداف و اولویت‌های بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حرکت‌کنند.

برپایه این گزارش، معرفی شخصیت امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از نرم افزار چند رسانه‌ای خط امام، معرفی کتاب و آثار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از سوی اعضای کودک و نوجوانان کانون، برپایی کارگاه‌های فرهنگی، ادبی و هنری و هم‌چنین برگزاری مسابقه‌ی نقاشی دیواری ازدیگر برنامه‌های بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به شمارمی رفت.

گفتنی است مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان نیز به همین مناسبت ویژه‌برنامه‌های هدف‌مندی را با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار‌کردند.

معرفی شخصیت، سیره عملی و آثار امام خمینی (ره) به مخاطبان، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، قصه‌گویی شعر‌خوانی، معرفی کتاب و برپایی کارگاه‌ها فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی از جمله فعالیت‌های مراکز کانون در این روز بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی رشد رهبر معظم انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: در این کارگاه آموزشی ۱۴۰ نفر از مربیان فعال کانون‌های تربیت محور مساجد گیلان آموزش‌های لازم را برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در مساجد را از اساتید فرا گرفتند.
حجت الاسلام رضا حاجتی افزود: تفاوت کارفرهنگی با کارتربیتی، فرآیند جذب و حفظ نوجوان، رفتار شناسی، اختلال دوران نوجوانی، آشنایی با مسائل نوجوان، بازی، بازوی تربیت و برنامه سازی و قالب‌های تربیتی از موضوعات این کارگاه آموزشی یک روزه است. 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه امروز دشمنان فرهنگ و دین را هدف قرار داده اند تصریح کرد: همه ما باید با بهره گیری از ظرفیت‌های مساجد با این ترفند‌ها و توطئه‌ها مقابله کنیم. 
وی با تاکید براینکه در مقابله با جنگ نرم جوانان و نوجوانان بایدآموزش‌های لازم را فرا گیرند افزود: از ظرفیت‌های مساجد در راستای تربیت درست نسل جدید باید بیش از پیش بهره گرفته شود.
وی با بیان اینکه مضمار به معنی میدان و عرصه است گفت: امروز همه ما باید در میدان جنگ نرم حضور داشته باشیم و با برپایی فعالیت‌های فرهنگی گسترده جوانان را بیش از پیش در برابر تهاجمات فرهنگی واکسینه کنیم.
وی افزود: طراحی بازی، تدوین قالب‌های تربیتی و برنامه سازی تربیتی از دیگر برنامه‌های است که در این کارگاه‌های آموزشی دنبال می‌شود.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به رویداد فرهنگی و هنری هزار مشعل اشاره و تصریح کرد: در میدان جنگ تمدنی نیازمندیم که مشعل‌های فراوان در همه مناطق داشته باشیم، و کارگاه آموزشی و تربیتی یک روزه مضمار در راستای این رویداد در استان اجرا شده است.
رحیم شوقی شهردار رشت هم در این کارگاه آموزشی گفت: امروز دشمنان در فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌ای علیه دین اسلام و نظام دارند و ما باید طرح‌های گسترده تری در مقابله با این ترفنده‌های دشمنان تدوین و اجرایی کنیم. 
وی با تاکید براینکه از ظرفیت‌های مساجد بهره گرفته شود افزود: کانون‌های مساجد امروز خط مقدم مقابله با این توطئه های دشمنان در فضای مجازی هستند. 
محمد حسین کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه برنامه‌های جوان پسند در مساجد برگزار شود، گفت: با برنامه‌ها و طرح‌های مسجد محور و تربیتی زمینه‌ی حضور مردم و جوانان را در مساجد افزایش دهیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز