Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در حالی به پیش بینی بارندگی برای ماه اردیبهشت اشاره کرد که این روزها شایعتی مبنی بر بارور کردن ابرها مطرح شده است که این مسئله از سوی این مقام مسئول رد شد.


به گزارش شریان نیوز،مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه امسال طرح باروری ابرها در تهران انجام نشده است، اظهار کرد: پیش بینی می‌شد که در اردیبهشت و خردادماه شاهد بارندگی‌های خوبی در تهران باشیم و موضوعی که اخیرا مبنی بر تولید باران ناشی از باروری ابرها و هوای مرطوب فراگیر شده  و این موضوع که علل باران های اخیر این دو موضوع است، شایعه‌ای بیش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این مسئله که تولید آب از هوای مرطوب پایه و اساس علمی ندارد، گفت: اگر می‌توانستیم از این طرح نتیجه بگیریم قطعا در فلات مرکزی این طرح اجرایی می‌شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در خصوص علل بارندگی‌های اخیر عنوان کرد: جبهه بارش در شمال غرب و شمال کشور وجود داردکه بخشی از آن تهران را در بر گرفت و باید گفت که بارندگی‌های اخیر دلیلی غیر از این موضوع ندارد.

چندی پیش نیز گلکار مدیر مرکز تحقیقات و مطالعات باروری ابرها - با بیان اینکه به هیچ عنوان باران‌های اخیر ارتباطی با باروری ابرها ندارد،  گفت: از فروردین ماه شرایط ابرها به گونه‌ای بود که نمی‌توانستیم عملیات باروری ابرها را داشته باشیم چرا که خطراتی را به دنبال داشت. لذا در این مدت هیچ عملیاتی صورت نگرفته است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان