Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@23:24:37 GMT

سرپرست فرمانداري کنارک معرفي شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۵۳۹۵

سرپرست فرمانداري کنارک معرفي شد

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا - ابابکر بلوچ با حضور معاون سياسي اجتماعي استانداري سيستان و بلوچستان، اعضاي شوراي اداري و معتمدان امروز/يکشنبه/ به عنوان سرپرست فرمانداري کنارک معرفي و منصوب شد.

به گزارش ايرنا معاون سياسي اجتماعي استانداري سيستان و بلوچستان در شوراي اداري کنارک اظهار داشت: استفاده از نيروي انساني بومي و ظرفيت هاي محلي مي تواند موجب توسعه و رونق هر منطقه اي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد هادي مرعشي اظهار داشت: شهرستان ساحلي کنارک از ظرفيت هاي خوبي در زمينه شيلات، گردشگري و کشاورزي برخوردار است.
وي از زحمات بيژن بختيار فرماندار سابق کنارک قدرداني کرد و افزود: پست هاي اداري به عنوان امانت است و بايد هر کسي در هر سمتي وظيفه اش را به خوبي انجام دهد.
امام جمعه اهل سنت کنارک نيز اظهار داشت: براي نخستين بار يک فرد بومي در سمت سرپرست فرمانداري اين شهرستان منصوب مي شود که قابل تقدير است.
مولوي عبدالمالک ملکي پور افزود: پيگيري مشکلات و تلاش براي آباداني بهتر و توسعه شهرستان کنارک در تمام بخش ها از خواسته هاي مردم اين منطقه است.
وي بر استقرار ادارات، پيگيري مشکلات کشاورزان زرآباد، توجه به بخش شيلات و بهسازي و حل مشکلات برق اسکله پزم تاکيد کرد.
به گزارش ايرنا بخشدار دشتياري چابهار، مدرس دانشگاههاي پيام نور، آزاد اسلامي، علمي کاربردي و دانشگاه دريانوردي وعلوم دريايي چابهار، بخشدار کتيج فنوج و دبير رياضي در کنارک از جمله سوابق سرپرست فرمانداري کنارک است.
3043**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اعضای کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، حجت الاسلام ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام سعید شهابی، رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ دینی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به توسعه ارتباطات و دستیابی به امکانات نوین تبلیغی و ارتباطی ایجاد شده بر لزوم استفاده از این ابزار‌ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی و  حجت الاسلام شیخ ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد