Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: اعضای باند تصادفات ساختگی نقشه خود را با انتشار آگهی شغلی پردرآمد آغاز کردند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس استان اصفهان گفت: اعضای باندی که با ترفند تصادفات ساختگی توانسته بودند ۱۵۰ میلیارد ریال از شرکت‌ ها ی بیمه کلاهبرداری Fraud کنند توسط کارآگاهان پلیس Police آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معصوم بیگی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی افراد مصدوم در دادسرای شهرستان برخوار و تشکیل پرونده تصادف Crash جرحی مشکوک، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی خود به ساختگی بودن این پرونده تصادف پی برده و در این راستا ۵ نفر از مصدومان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که متهمان در جریان تحقیقات، از فعالیت باند ایجاد تصادف ساختگی و دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه پرده برداشتند.
معصوم بیگی بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، اعضای اصلی باند با تبلیغ شغلی پر درآمد در فضای مجازی، افراد جویای کار را فریب داده و در منزلی اجاره‌ای با ایجاد بی‌حسی موضعی، صدمات و جراحاتی را در بدن آنان به وجود می‌آورند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: اعضای باند، پس از مصدوم کردن افراد مذکور با استفاده از خودرو‌های دارای بیمه اقدام به ایجاد تصادف ساختگی کرده و پس از حضور اورژانس و انتقال مصدومان به بیمارستان، پرونده قضائی تشکیل و با صدور رأی از شرکت‌های بیمه خسارت دریافت می‌کردند.
رئیس پلیس استان اصفهان بیان داشت: با اعترافات متهمان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و در یک عملیات ضربتی ۵ نفر از اعضای اصلی باند را در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان، ۷ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت به همراه اقلام جراحی و پزشکی مورد استفاده برای بی‌حسی و مصدومیت افراد کشف شد.
معصوم بیگی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی متهمان تحویل مراجع قضائی شده و به اتهام تصادف ساختگی، کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه و اخلال در نظام بیمه‌ای، روانه زندان Prison شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دو پسر یگانه 17 ساله را به خانه ییلاقی بردند / دوستم با پیامک کمک خواست!

اولین گفتگو با عموی بهاره 5 ساله / 3 مرد او را به خرابه بردند+ عکس

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، گارد افغانی ریاست جمهوری + عکس

حادثه مرگبار برای 3 فوتسالیست در راه اصفهان + اسامی و عکس

شوهر بی نوا در اتاق خواب را به روی همسر و مرد غریبه که در حال عشق بازی بودند، قفل کرد + عکس

2 دختر نوجوان اهواز مست کردن تا خودشان را بکشند!

ناگفته هایی از انحرافات دیگر در دبیرستان معین تهران / فیلم وحشتناک دوم به قاضی تحویل داده شد

الهام وقتی گرجستان به مشهد آمد او را به خانه مجردی ام بردم! / وقتی فهمید او صیغه دوستم بود خشکم زد!

عروس و داماد تهرانی 3 ساعت قبل از مراسم ازدواج به دادگاه خانواده رفتند! + عکس

شکار مار به دست آقا معلم+عکس

این 4 ملوان ایرانی با سرنوشت مبهم ایرانی 40 ماه اسیر دزدان دزیایی بودند+عکس

پلیس وظیفه شناس شیراز کیف پر از طلا را به دست صاحبش رساند

این زن مرگ دیگران را بو می‌کشد + عکس

هیتلر عاشق خواهرزاده‌اش بود + عکس عاشقانه هیتلر و گلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents بیمه کلاهبرداری Fraud پلیس Police تصادف Crash پزشکی کلاهبرداری زندان Prison اخبار حوادث اصفهان زن انتشار تصادفات حوادث اصفهان اعضای باند اخبار اصفهان ایران حوادث عکس پرونده مدرسه فیلم زن دبیرستان معین مرد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

مهر در خبری نوشت: وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

دیگر خبرها

  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد