Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:37:25 GMT

سفر هیأتی از پارلمان اروپا به سوریه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۵۶۱۰

سفر هیأتی از پارلمان اروپا به سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی مجلس سوریه از سفر هیأتی از پارلمان اروپا به این کشور و برنامه دیدار اعضای این گروه از برخی شهرهای سوریه و مناطق آزاد شده از دست تروریستها خبر داد.

مجلس الشعب سوریه اعلام کرده است: دیدار هیأت‌های اروپائی از سوریه طی جنگ در این کشور هیچگاه متوقف نشده بود؛ اما طی سه ماه گذشته بر تعداد این هیأت ها افزوده شده است و در این مدت پنج هیأت پارلمانی اروپائی از سوریه دیدن کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هیأت روسی-اروپائی در ماه آوریل بزرگترین هیأت بازدیدکننده از این کشور بوده است.

شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی کل سوریه، دیروز (شنبه)، در جمع این هیأت اروپائی تاکید کرد سوریه به نیابت از اروپا با تروریسم و افراط گرائی جنگیده است و اکنون درحال پرداخت هزینه این مواضع اصولی و استقلال در تصمیمات خویش است. حسون افزود: سوریه در طول تاریخ همواره کشور صلح و محبت بوده است و ارزش‌های انسانی و تمدنی در جهان ریشه در این کشور دارد. وی همچنین، درباره نفوذ اندیشه‌های افراطی در اروپا با حمایت برخی دولت‌ها هشدار داد.

از سوی دیگر اعضای این هیأت اروپائی که اکنون در سوریه به سر می برند، تأکید کردند این سفر فرصتی برای آشنا شدن با حقایق جاری به دور از فضاسازی های رسانه های غربی و تبلیغات آنهاست. رویدادهای جاری نشان داد که ملت سوریه به فرهنگ زندگی و اراده پیروزی متعهد هستند.
انتهای پیام/

دیدار گروهی از اعضای پارلمان اروپا از برخی شهرهای سوریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا و از دیدار فینال این رقابت ها، تیم‌های یاستربسکی از لهستان و ترنتینو از ایتالیا برای کسب قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی با آمادگی کامل به این مسابقه پا خواهند گذاشت. این تیم در لیگ داخلی خود قهرمان شده و با ستاره هایی همچون بنجامین تونیوتی، توماژ فورنال، ژان پاتری، یوری گلایدر، نوربرت هوبر و پوپفیژاک به دنبال کار نیمه تمام خود در اروپا است. یاستربسکی فصل قبل با شکست برابر زاکسا نایب قهرمان شد و حالا به دنبال اولین قهرمانی است. 

از طرف دیگر تیم ترنتینو ایتالیا با سرمربیگری فابیو سولی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نتوانسته از لیگ داخلی به دست بیاورد، امیدوار است با قهرمانی در این تورنمنت شانس حضور دوباره در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. مصدوم بزرگ این تیم برای بازی فینال ریکاردو اسبرتولی کاپیتان و پاسور این تیم است که نبودش ضربه مهلکی به این باشگاه زده است. اما این تیم ستاره های دیگری همچون الکساندر میکلتو، کمیل ریچلیکی، دنیل لاویا، یان کوزامرنیک و مارکو پودراشکانین را نیز دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را تعیین کنند.

ترنتینو تا کنون سه قهرمانی و سه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است و فردا شب در سالن آنتالیا اسپور ترکیه به دنبال چهارمین آن خواهد بود. 

این دیدار فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می شود که به صورت زنده از آنتن پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم