Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:45:11 GMT

امام را مجسمه همه خوبی‌ها یافتم +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۵۶۱۱

امام را مجسمه همه خوبی‌ها یافتم +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، پستی با همین موضوع در صفحه شخصی اینستاگرام خود قرار داد.

در ادامه متن و تصویر ارسالی ضرغامی در اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

" امام دل ها
از نوجوانی با امام آشنا شدم و او را مجسمه همه خوبی‌ها یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجودم را با او گره زدم و هنوز هم احساسم این است که بدون امام و حرکت در مسیر نورانی او هیچ هویتی ندارم. این را با صدای بلند می‌گویم.
علماء مدیریت در بیان ویژگی‌های رهبری در سازمان می‌گویند:
«رهبری برآورده کننده انتظارات پیروان است.»
امام با رهبری بی‌نظیر خود توانسته بود، بین نیازها و مطالبات عمومی مردم با دستورات الهی وحدت و یگانگی ایجاد کند. تلاش‌های مارکسیست‌ها و ملی گراها و حتی تندروی‌های برخی انقلابیون هم هرگز نتوانست این یگانگی را برهم زند. انتظارات مردم به طور طبیعی از طریق دستورات مترقی اسلام پاسخ داده می‌شد و آنان را به اسلام دلگرم می‌کرد. هنر بزرگ امام در این بود که اجازه نداد مردم "اسلام" را مزاحم زندگی خود ببینند.
او با هر فرد و مقامی که با گفتار یا رفتار خود موجب بدبینی مردم به اسلام می شد برخورد قاطع و صریح می کرد. "
پی نوشت :

روز های اول مسئولیتم در ریاست سازمان با ایام ارتحال حضرت امام مصادف شده بود.
به شدت با پخش مکرر صحنه‌های رنجور امام در بیمارستان که با مرثیه ای سوزناک همراه بود مشکل داشتم. سال ها بود که این فضای غمناک به مدت چند روز بر تلویزیون حاکم می شد.
اولین تصمیمم این بود که این سنت را کنار گذاشتم و بجای آن پخش تصاویر شاداب و سخنرانی های تاریخی و دوران ساز آن مرد بزرگ را در دستور کار قرار دادم . نتیجه بسیار خوبی گرفتم.
بیت مکرم امام هم از این تغییر رویکرد راضی بودند. "

انتهای پیام/

 ارسالی جدید ضرغامی در اینستاگرام + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار کردند.   به گزارش ایسنا،‌ گزیده سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:   ***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.   *** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.   *** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.   *** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت های بزرگی به دست آمده است.   *** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.   *** ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.   ***امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است.  امنیت شغلی از وظایف مسئولین است، در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه های تعطیل شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.   ***از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم / کشورها و فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است   ***خیلی از این جهت خرسندم بنده که این هفته‌ی کارگری وجود دارد که ما بتوانیم در این هفته با جمع کارگران مواجه بشویم، یک تشکر زبانی اقلاً بکنیم.   ***تشکر زبانی البته کافی نیست. لکن لازم است. بنده صمیمانه تشکر میکنم از زحمات کارگرانمان، از نجابت کارگران، از همت کارگران و از ان‌شاءالله پیشرفت جامعه‌ی کارگری.   ***کشورهای مختلف، ملت ها، فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند. لکن نکته اینجاست که نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام به کارگر متفاوت است.   ***نگاه دنیای مادی به کارگر، نگاه ابزاری است، مثل پیچ و مهره، مثل خود ماشین. اسلام این جور نیست. اسلام نگاهش به کارگر و ارزشی که برای کارگر قائل است، ناشی است از ارزشی که برای کار قائل است. عمل، عمل. اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است.   این دیدار صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود