Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:35:01 GMT

وفا در شبکه سه سیما، فیلم سینمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۶۳۷۹

وفا در شبکه سه سیما، فیلم سینمایی می‌شود

فیلم تلویزیونی "وفا" روز سه‌شنبه پانزدهم خرداد ساعت ۱۰:۴۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا، فیلم تلویزیونی "وفا"  به کارگردانی محمد حسین لطیفی  و  تهیه‌کنندگی منصور سهراب پور، سه شنبه پانزدهم خرداد ساعت 10:45 روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، فرهاد قائمیان، هانیه توسلی، پوریا پورسرخ، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، رضا ایرانمنش و... در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.  در خلاصه داستان این فیلم آمده است:  جوانی به نام ژوبین پناهی  به جرم جاسوسی برای کشور اسرائیل   زندانی می‌شود. او به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس، پیدا کرده به بیمارستان منتقل می‌شود. در این زمان مامور ویژه‌ای از طرف موساد و سازمان امنیت ملی اسرائیل برای ربودن او از آسایشگاه روانی وارد ایران می‌شود و…این فیلم محصول شبکه  سه در سال 1385 با ژانر سیاسی  است.

انتهای پیام/

R1515/P1439/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شب‌های قدر ماه مبارک رمضان شبکه سه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب های قدر ماه مبارک رمضان شبکه سه شب های قدر ماه مبارک رمضان شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» که به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان‌الاقصی پرداخته است، از امشب ۲۷ فروردین ماه از تلویزیون پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی روایتی متفاوت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که در ۱۰ قسمت تولید شده و وحید رونقی روایت آن را بر عهده دارد.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی است که هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۷ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما