Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:14:52 GMT

سکانس‌هایی از فیلم دایره زنگی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۶۴۸۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 دایره زنگی نخستین فیلم سینمایی پریسا بخت آور در مقام کارگردان و به نویسندگی اصغر فرهادی محصول سال 1386 است. محمد و شيرين تنها تا بعدازظهر فرصت دارند هزينه صافكاري ماشين تصادفي را كه سوار آن هستند تأمين كنند، شيرين جرأت ندارد ماشين پدر را كه يواشكي از خانه بيرون آورده و با آن تصادف كرده، با آن وضع به خانه برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها راهي خانه اي در شمال شهر مي شوند تا با كاري كه انجام مي دهند، پول مورد نياز را تأمين كنند. باران کوثری، مهران مدیری، امین حیایی، صابر ابر، نیما شاهرخ‌شاهی، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما، نیلوفر خوش‌خلق، نگار فروزنده، اکرم محمدی، ملیکا شریفی‌نیا، امیر نوری، اردشیر کاظمی، شاهرخ سخایی، محسن قاضی مرادی، بهشاد شریفیان، کیانوش گرامی، آفرین چیت‌ساز، امید روحانی، حامد بهداد، مهدی پاکدل، امیرحسین شاهپوری، منصور شهبازی، رامین راستاد و سارینا فرهادی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین مرتضی پورصمدی نقش آفرینی کردند. امیر توسلی موسیقی متن این فیلم را ساخت و هایده صفی‌یاری این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم سکانس طلایی سکانس برتر مهدی پاکدل حامد بهداد محسن قاضی مرادی امیر نوری ملیکا شریفی نیا اکرم محمدی نگار فروزنده اصغر فرهادی باران کوثری مهران مدیری امین حیایی صابر ابر نیما شاهرخ شاهی محمدرضا شریفی نیا گوهر خیراندیش بهاره رهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 7 فیلم ماه در جنگل به کارگردانی و نویسندگی سیامک شایقی محصول سال 1394 است. آقامحرم، جنگلبان کارکشته جنگل‌های (زیرآب) مازندران، توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را... . لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، کیوان زند، آرمان سلطان‌زاده و علی عظیمی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. داریوش تقی‌پور موسیقی متن این فیلم را ساخت و بهرام دهقانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • ببینید | سکانس ماندگار از پانتومیم ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی