Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: در حالی که جرایم خشونت‌بار در خیابان‌های لندن همچنان ادامه دارد شب گذشته نیز در فاصله زمانی کمتر از ۲۰ دقیقه دو حادثه تیراندازی و چاقوکشی در این شهر به وقوع پیوست.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در حالی که جرایم خشونت‌بار در خیابان‌های لندن همچنان ادامه دارد شب گذشته نیز در فاصله زمانی کمتر از ۲۰ دقیقه دو حادثه Incidentتیراندازی و چاقوکشی در این شهر به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شب گذشته یک مرد در پی هدف قرار گرفتن با یک سلاح اتوماتیک در لندن به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد و در حادثه‌ای جداگانه در خیابان‌های این شهر یک فرد دیگر هدف حمله با چاقو قرار گرفت و مجروح شد.
در حادثه نخست، ساعت ۸:۱۰ شب گذشته به وقت محلی یک جوان ۲۳ ساله در شرق لندن هدف حمله با چاقو قرار گرفت و ساعت ۸:۳۰ نیز یک جوان ۲۰ ساله حین رانندگی هدف چند گلوله قرار گرفت.
بر اساس گزارش شاهدان محلی در حادثه دوم فرد مسلح با استفاده از یک سلاح اتوماتیک ۱۷ گلوله شلیک کرده است.
پلیس تحقیقات خود را در ارتباط با این دو حادثه آغاز کرده، اما تاکنون هیچ مظنونی بازداشت نشده است.
این حادثه در حالی روی می‌دهد که خشونت در انگلیس و به خصوص در پایتخت این کشور از آغاز سال جاری میلادی تاکنون افزایش شدیدی داشته است.
بحران خشونت در لندن همچنان در حال افزایش است و ماه مارس برای نخستین بار آمار قتل Murder در لندن از شهر نیویورک که آمار قتل و جنایت Crime بالایی دارد فراتر رفت.
آمار منتشر شده از سوی اداره آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد جرایم خشونت‌بار در پایتخت انگلیس در سال ۲۰۱۸ افزایش شدیدی داشته به گونه‌ای که در دو ماه نخست سال جاری این خشونت‌ها ۵۰ قربانی گرفته و در حال حاضر نیز شمار قربانیان به بیش از ۶۰ نفر رسیده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فرار ناظم دبیرستان پسرانه معین به مکانی نامعلوم! + عکس

دختر فوتبالیست ایرانی پسر شد! / معصومه در اردوی تیم فهمید که دختر نیست!

از علی شوهرم خواستم طلاقم دهد چون با دوستش همخوابی داشتم!

تجاوز تعمیرکار هود به زن تنها در آشپزخانه +عکس

اقدام زن بیوه منحرف با دانشجویی که عاشقش شده بود

پسر 22 ساله از زن جوان مطلقه ارتباط هوس آلود می خواست!

همه خواب بودند که دزد اجیر شده خواستگار از اتاق دختر وارد خانه شد+ عکس متهم

شاهین دوستم به زن برادرم ارتباط شیطانی داشت! وقتی فهمیدم خشکم زد + گفتگو و جزئیات

این زن 3 شوهر داشت / بلایی که سر شوهر سوم در تهران آمد

کت 190 میلیونی ملانیا ترامپ + عکس

گفتگوی با مُرده ای که در سردخانه چشمانش را باز کرد+ فیل و عکس

همخوابی وقیحانه مدیر بازرگانی با کارمند دختر / آرمین باردار کرد!

تجاوز به زنان و دختران جوان در اتاق خواب /  متجاوز جوان از بالکن ها وارد اتاق قربانیان می شد + عکس

پنجشنبه سیاه برای خانواده یک عروس روستایی / داماد همه را زنده زنده سوزاند + عکس

در اردوی استخر دبیرستان پسرانه معین تهران چه گذشت؟ + عکس متهم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents حادثه Incident قتل Murder جنایت Crime اخبار حوادث چاقوکشی خشونت لندن حادثه تیراندازی در خیابان ایران عکس حوادث پرونده مدرسه فیلم زن دبیرستان معین مرد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی

به گزارش قدس آنلاین، در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌وچهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، ‌جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالی است که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آنها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آنها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵
کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰
منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰
اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت