Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین جزء خوانی قرآن کریمی در خمین عصر یکشنبه با حضور قاری بین المللی و ۲۵۰ نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم، کارکنان نیروی انتظامی و بانوان و بسیجیان در بیت حضرت امام برگزار شد.

براساس این گزارش، در این آئین معنوی همزمان با روز هجدهم ماه مبارک رمضان و شب قدر، جزء هجدهم کتاب آسمانی قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابت دیوان اشعار امام خمینی(ره) توسط هنرمندان خوشنویس شهرستان خمین، در محل بیت تاریخی آن حضرت از دیگر برنامه های روز جاری به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالروز ارتحال امام بود.

آیین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در زادگاه ایشان هرساله با شکوه تر و منسجم تر از سال های گذشته برگزار می شود و امسال نیز شهرستان خمین آماده میزبانی از رهروان و دوستداران آن امام بزرگوار از سراسر کشور است.

گفتنی است استقبال و پذیرایی از کاروان های عزاداری سراسر کشور و برپایی ایستگاه صلواتی توسط ادارات، ایستگاه نقاشی و خوشنویسی ویژه کودکان، برپایی نمایشگاه عکس با تصاویر حضرت امام خمینی(ره)، سخنرانی و حضور مداحان کشوری و پذیرایی از روزه داران و مراسم افطار و... از برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در بیت تاریخی امام راحل است.

کد خبر 4313423

منبع: مهر

کلیدواژه: امام خمینی ره سالروز ارتحال امام خمینی مراسم ارتحال امام خمینی ره بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان یاسوج سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد مشهد خرم آباد سالروز ارتحال امام خمینی مراسم گلریزان خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین