Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری از دشتی:مدیر جهاد کشاورزی کاکی از برگزاری دوره آموزشی ترویجی خبر داد و گفت: 30دوره آموزشی در سال جاری در مرکز جهاد کشاورزی و روستاهای اطراف با همکاری پایگاه های مقاومت  و کانون های فرهنگی خواهران برگزار شده که تعداد خواهران بسیاری در این دوره شرکت داشته اند.

مصطفی احمدی هدف از برگزاری این دوره ها را افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی دانست و افزود: این دوره های آموزشی در زمینه های مختلف کشاورزی جهت ارتقای آگاهی و مهارت فنی بهره برداران بخش کشاورزی، به خصوص مشاغل خانگی برای زنان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: دوره هایی در زمینه های تراریوم، پرورش سبزی و صیفی، قارچ خوراکی، پرورش گیاهان زیستی از جمله دوره هایی هست که اجرا شده است.

مصطفی احمدی با اشاره به طرحهای انجام شده در این مرکز گفت: در سال جاری  70 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص داده شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در این دوره های آموزشی، آموزه های علمی، فنون جدید کشاورزی و تجربیات بهره برداران بخش کشاورزی بومی شده و منجر به افزایش تولید و اقتصادی شدن کشاورزی می شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری از احداث میدان عرضه دام زنده در آینده نزدیک خبر داد.

سیدعباس میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با احداث میدان عرضه دام، بر قیمت‌گذاری دام، تأمین دام دامداری‌ها، تأمین دام کشتارگاه‌ها و ورود و خروج دام به استان نظارت می‌شود.

وی افزود: به منظور رصد قیمت و نظارت بر خریدوفروش دام و کنترل ورود و خروج دام در استان و مبارزه با قاچاق دام، میدان عرضه دام در اراضی شهرستان شهرکرد احداث خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: میدان عرضه دام شهرکرد واقع در اراضی موسوم به نانواخانه شهرکرد به مساحت ۷.۶ هکتار و میزان نیاز آبی ۰.۵ لیتر در ثانیه توسط اتحادیه دامداران صنعتی و سنتی ماندگار (به عنوان نماینده سازمان جهاد کشاورزی) در دست پیگیری است.

میراحمدی خاطرنشان کرد: ظرفیت دام سبک قابل مبادله در این میدان پنج هزار و ۵۰۰ رأس در شبانه روز پیش‌بینی شده، همچنین نقشه اولیه و سایت مرحله اجرایی طرح نیز تهیه و تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در بهار سال ۱۴۰۳ کلنگ‌زنی میدان عرضه دام با مشارکت مردم انجام خواهد شد.

کد خبر 750833

دیگر خبرها

  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر