Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:13:36 GMT

سفر با دوچرخه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۸۲۲۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 انیمیشن کوتاه «سفر با دوچرخه / A bicycle trip» به کارگردانی لورنزو وراینی، نادینی نامبیار و مارکو آولتا، محصول سال 2007 ایتالیا است. این انیمیشن درباره «آلبرت هافمن / Albert Hofmann» شیمی‌دان سوئیسی بود که ماده روانگردان «ال‌اس‌دی / LSD» را کشف کرد. این محقق ال‌اس‌دی را در سال 1938 در حین آزمایش بر روی قارچی که بر روی غلات رشد می‌کند، کشف کرد ولی اثرات آن را در سال 1943 و در پی مصرف تصادفی این ماده متوجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبرت هافمن امیدوار بود که این دارو برای درمان بیماری‌های روانی مانند اسکیزوفرنی و همچنین پژوهش در نحوه عملکرد ذهن بشر استفاده شود. این انیمیشن داستان آزمایش تصادفی ال اس دی توسط هافمن است که توسط گربه‌اش رقم خورد! در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارتون انیمیشن انیمیشن کوتاه سفر با دوچرخه ویدیو فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن «من نفرت‌انگیز» طبق برنامه‌ای که کمپانی ایلومینیشن اعلام کرده قرار است تیر ماه امسال به صورت جهانی اکران شود، انیمیشن محبوبی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و از مورد انتظارترین آثار انیمیشنی سال جدید است. 

کریس رناد کارگردانی این قسمت از انیمیشن «من نفرت انگیز» را برعهده داشته و قسمت چهارم با تهیه‌کنندگی کریس ملداندری و نویسندگی مایک وایت ساخته شده است. استیو کرل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میرندا کازگرو و استیو کوگان نیز به عنوان صداپیشه در این فیلم حضور داشتند.

اما چیزی که امروز نام این انیمیشن را سر زبان‌ها انداخت تیزر خلاقانه‌ای بود که از آن منتشر شد. این تیزر کوتاه با حضور نیکولا یوکیچ (ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس) و با داستانی خاص به انتشار درآمد.

در این تیزر یوکیچ، ستاره اروپایی NBA روبروی تراپیست خود نشسته و در رابطه با شباهتش با شخصیت اصلی انیمیشن «من نفرت‌انگیز» یعنی «گرو» صحبت می‌کند. شباهتی که باعث شده یک سورپرایز در زندگی این بسکتبالیست به وجود بیاید و مهمان‌های ناخوانده‌ای با او همراه شوند.

این تیزر به واسطه ایده خلاقانه و جذابش خیلی زود بین علاقه‌مندان به انیمیشن و دوستداران بسکتبال دست به دست شده و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

تیزر «من نفرت‌انگیز 4» را در ادامه تماشا کنید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • مشکل اصلی انیمیشن های ایرانی این است که در قصه‌پردازی و روایت ضعیف هستیم
  • سیلی آلبرت ریرا به بازیکن سن اتین پس از شکست تیمش / ادعای BeIN Sports