Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@02:04:23 GMT

ضیافت افطار ملکه اردن +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۸۳۴۵

ضیافت افطار ملکه اردن +عکس

به گزارش پارس نیوز،  ملکه رانیا عبدالله (ملکه ی اردن) غروب روز یکشنبه در قصر بسمان العامر اردن مراسم افطاری برگزار کرد که در آن نمایندگان فعال انجمن های جوانان شرکت کردند. او این ضیافت افطار را به منظور تقدیر از افرادی برگزار نمود که در زمینه ی فرهنگ, تکنولوژی و مسائل اجتماعی و کارهای خیر داوطلبانه فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش تصاویری از او را خواهید دید

    انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عکس پارس افطار ضیافت اردن ملکه پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی هنری شهرداری برای ماه رمضان و نوروز+ فیلم

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: به دلیل تداخل ماه مبارک رمضان با عید نوروز برنامه‌ها ترکیبی از این دو مناسب تدارک دیده شده است.

خنویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با برنامه‌های نوروزی این سازمان اظهار کرد: به دلیل تداخل ماه مبارک رمضان با عید نوروز برنامه‌ها ترکیبی از این دو مناسب است. هرروز در میدان امام حسین جز خوانی قرآن برگزار و پس از آن سفره‌های افطار پهن و مردم می‌توانند به صورت رایگان افطار کنند.


وی ادامه داد: مادران چشم به راه برنامه تجلیل از مادران شهدا است که امسال برنامه در قالب تجدید و برگزاری سفره‌های افطار برگزار خواهد شد. تقریبا پنج فرهنگسرا با نام‌های اشراف، ولا، بهمن، رازی و خاوران اردو‌های رمضانی برگزار می‌کنند که بعد از افطار آغاز شده و تا ساعت ۱۲ شب بسته متنوعی از برنامه‌های سال نو و ماه مبارک رمضان در آن وجود دارد.


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: میهمانانی که به تهران سفرکرده‌اند می‌توانند در این اردو‌ها شرکت و از بسته‌های متنوع بهره ببرند.
خنویی در ادامه به برنامه‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد.
برای مشاهده سایر برنامه‌ها ویدئو زیر را مشاهده کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح ضیافت الهی تا ۲۲ فروردین ماه در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود
  • ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی
  • ضیافت افطار رئیس جمهور با فعالان کسب و کار های اینترنتی
  • (تصاویر) ضیافت افطار در حرم امام رضا(ع)
  • ٣٩ بقعه متبرکه استان سمنان مجری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی است
  • پاکبانان میبدی بر سر سفره ی ضیافت هادی در میبد
  • اجرای طرح‌های «آرامش بهاری» و «ضیافت الهی» در ۲۲۰۰ بقعه متبرکه
  • برگزاری مراسم افطار در سراسر انگیس
  • دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در یزد
  • برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی هنری شهرداری برای ماه رمضان و نوروز+ فیلم