Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > والیبال - تیم والیبال ایران ست اول دیدار مقابل کانادا را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در جریان هفته ششم لیگ ملت های والیبال که در آرژانتین برگزار می شود، از ساعت  23:40 به مصاف کانادا رفت. کانادایی که تا پیش از این به 3 برد رسیده بود و در مقابل ایران با 2 برد قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز بازی در ست اول بازیکنان ایران همراه با کانادایی ها در بالا بردن امتیازات موفق بودند. اما بعد از گذشت چند امتیاز اشتباهات فردی موجب پیش افتادن کانادا شد. بدین صورت که هر دو وقت استراحت فنی در این ست به کانادایی ها رسید. در ادامه شاگردان کولاکوویچ کمی در امتیازات اخر به حریف نزدیک شدند و این اتفاق آنتیگا را مجبور کرد در امتیاز 23-21 برای کانادا وقت استراحت بگیرد. در نهایت با وجود تلاش بازیکنان ایران برای کسب پیروزی در این ست، کانادا 25-23 پیروز شد.

 

 

43 257

کلید واژه‌ها : والیبال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز تراکتور و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دیدار هم رفتند، که این بازی پس از تساوی یک_یک در جریان ۱۲۰ دقیقه به پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی سرخ‌پوشان تبریزی با برتری ۳ بر یک مقابل ذوب آهن به مرحله بعدی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت