Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وصیتم به دانش آموزان و همکلاسیهایم این است که اگر بدی یا خوبی از من دیده اند به بزرگی خودتان مرا ببخشید از دانش آموزان می‌خواهم که درسشان را خوب بخوانند و گرنه دشمن شاد می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مهدی بهجتی در تاریخ ۱ آبان ۱۳۴۷ در شهرستان اردکان متولد شد و در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام الله بنام آنکه جانم در دست اوست بنام آنکه زندگیم در جهت اوست بنام آنکه معبودم اوست.

مقصود و مرادم اوست بنام آنکه همه چیزم از اوست و با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت و نایب بر حقش امام خمینی و با درود بر روان پاک شهدای انقلاب اسلامی ایران از بدر رسول الله (ص) تا بدر روح الله و با درود و سلام بر خانواده‌های معظم شهدا و اسرا و مفقودین و مجروحین چند کلمه‌ای به عنوان وصیت شروع می‌کنم.

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون:گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد خدای خویش روزی می‌خورند.

وصیتم به امت حزب الله به خصوص مردم حزب الله اردکان این است که از خط امام بیرون نروند و پیرو دستورات امام و رهبر خود باشند و هرگز نماز جمعه و زیارت عاشورا و دعا‌های کمیل، توسل، ندبه را فراموش نکنند و دیگر اینکه مانع رفتن فرزندانشان به جبهه نشوند.

وصیتم به پدر و مادرم این است که از مرگ من ناراحت نباشند بلکه خوشحال باشند و هرگز برای من گریه و زاری نکنند و تا می‌توانند برای من مجلس ختم و دعای کمیل بر پا کنند و اگر کسی از من طلبکار بود پولش را بدهید ضمناً چند ماه نماز و چند روز روزه برایم بگیرید که ان‌شاءالله پاداش این همه زحمات را خداوند در آخرت به شما خواهد داد.

ضمناً از برادران و خواهران گرامی‌ام می‌خواهم که اگر بدی از من دیده اند من را ببخشند آه خدایا من افتخار می‌کنم که یک قطره خون ناچیزم را در راه تو دادم ان‌شاءالله این قطره خون ناچیز در درگاه مقربت قبول باشد.

وصیتم به دوستان و آشنایان این است که اگر بدی از من دیده اند مرا حلال کنید.

وصیتم به دانش آموزان و همکلاسیهایم این است که اگر بدی یا خوبی از من دیده اند به بزرگی خودتان مرا ببخشید از دانش آموزان می‌خواهم که درسشان را خوب بخوانند و گرنه دشمن شاد می‌شود. ضمناً از معلمان خوب و گرامی می‌خواهم که اگراذیتی از من دیده اند به بزرگی خودشان این بنده حقیر خداوند را ببخشند. ما باید در راه خداوند شهید بشویم تا درخت تشنه اسلام را آبیاری کنیم. از همسایگان خوب و مهربانم میخواهم که مرا ببخشند دیگر بیشتر از این وقت عزیز شما را نمیگیرم به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی شهادت سرآغاز زندگیست نترسم ز. مرگی که خود زندگیست

خدا حافظ
مهدی بهجتی اردکانی
۱۵ آبان ۱۳۶۳
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دفاع مقدس وصیت شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در این مراسم ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس دخترانه شهر و روستا‌های این شهرستان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند..


مرتضی گرجی افزود: در این مراسم مسائل شرعی از جمله خواندن نماز، نحوه گرفتن روزه و دیگر مسائل شرعی مانند حجاب و واجبات و محرمات دین به زبانی شیوا و آهنگین به دانش آموزان آموزش داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • بشنوید| آیا شخصیت زن به حجاب اوست؟
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری