Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی اُ تی وی "otv"، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جبران باسیل رئیس جریان آزاد ملی لبنان در دیداری رودررو درباره مسائل داخلی و خارجی از جمله نتایج انتخابات پارلمانی اخیر گفتگو کردند.

این دیدار که اولین دیدار دو طرف پس از برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان و قبل از تشکیل کابینه به شمار می‌آید شب جمعه برگزار شد و برای چند ساعت ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این گفتگو درباره اوضاع سیاسی داخلی و خارجی، انتخابات اخیر و نتیجه به دست آمده در انتخابات تبادل نظر کردند. موضوع آوارگان سوری و مبارزه با فساد که از محور‌های مورد تاکید حزب الله و جریان آزادی ملی به شمار می‌آید از دیگر محور‌های مذاکرات دو طرف بوده است.

دبیر کل حزب الله و رئیس جریان آزاد ملی در این دیدار برای ایجاد دیدگاه مشترک در زمینه مبارزه با فساد و پس از آن تعیین سازوکاری جهت اجرای دیدگاه مشترک به توافق رسیدند. تشکیل کابینه، اهمیت سرعت عمل در تشکیل کابینه و ضرورت همخوانی ساختار دولت با معیار‌های مورد توافق، معیار‌های قانونی و اصول دموکراتیک همگام با نتیجه انتخابات اخیر از دیگر محور‌های گفتگوی دو طرف بوده است.

از زمان امضای تفاهم نامه میان سید حسن نصرالله و میشل عون در فوریه سال ۲۰۰۶ هماهنگی میان جریان آزاد ملی لبنان و حزب الله به طور پیوسته داشته است.

انتهای پیام/

دیدار سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله و جبران باسیل رئیس جریان آزاد ملی لبنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لبنان سید حسن نصرالله حزب الله لبنان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، که نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه تجمع نظامیان صهیونیست را در نقاط مرزی هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد گروهی از نظامیان اشغالگر صهیونیست را در شهرک شومیرا در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

هنوز جزئیات بیشتری از تلفات صهیونیست‌ها در این عملیات منتشر نشده است.

کد خبر 6084104 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ علوم انسانی باید با سایر علوم وارد گفتگو شود
  • دیدار غیررسمی سران کانادا و لهستان برای کمک به اوکراین
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد