Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@02:06:32 GMT

اجرای تئاتر در میدان جنگ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۰۶۷۵

اجرای تئاتر در میدان جنگ +عکس

سال ۶۶ آخرین سالی بود که فرمانده ما شهید زینال حسینی در میان ما بود و هرچه توانست در برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام سنگ تمام گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: سال ۶۶ آخرین سالی بود که فرمانده ما شهید زینال حسینی در میان ما بود و هرچه توانست در برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام سنگ تمام گذاشت.

جعفر طهماسبی از پیشکسوتان تخریب‌چی لشکر۱۰ سیدالشهدا (ع) در خاطره‌ای پیرامون برگزاری جشن ولادت امام حسن (ع) در جبهه روایت می‌کند: چند روز به نیمه ماه مبارک رمضان باقی مانده بود که فرمانده گردان تخریب شهید آقا سید محمد زینال حسینی فرمودند: برای ولادت امام حسن علیه السلام باید سنگ تمام بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین تمامی بچه‌ها دست به کار شدند. تعدادی پیگیر مسابقه قرآن شدند و دو تا تئاتر هم پیشنهاد شد. یکی ازتئاتر‌ها با محتوی طنز بود که شهید فیروزبخت و برادر پورمند دنبال نوشتن نمایشنامه‌اش رفتند. نمایش دیگر هم محتوی تاریخی داشت که شهید علی‌اکبر طحانی نقش اصلی آن را به عهده گرفت و هماهنگ کننده همه این برنامه‌ها روحانی گردان حاج آقا عابدین‌زاده بود.

در طول یک هفته به نیمه رمضان هر شب در حسینیه مقر «الوارثین» برنامه بود. شب ولادت امام حسن علیه السلام هم جشن با شکوهی برگزار شد و صبح ولادت هم بعد از نماز صبح و زیارت عاشورا مسابقه‌ی دو میدانی استقامت به مسافت پنج کیلومتر از دوراهی سایت تا مقر الوارثین را بچه‌ها دویدند و در این مسابقه شهید داوودابراهیمی اول و برادر مهدی محمدی‌نژاد دوم شد.
شهید داوود ابراهیمی دونده‌ای که دو دستش بالا است

شهید داوود ابراهیمی دونده‌ای که دو دستش بالا است

بعد از خوردن صبحانه هم برای یک عده دیگر از بچه‌ها مسابقه تیراندازی گذاشته شد. سال ۶۶ آخرین سالی بود که فرمانده ما شهید زینال حسینی در میان ما بود و هرچه توانست در برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام سنگ تمام گذاشت. شهید زینال حسینی ارادت خاصی به امام حسن علیه السلام داشت و توی ماشین یه نوار کاست داشت که حاج منصور ارضی شب ولادت امام مجتبی (ع) خوانده بود و آقاسید با عشق گوش می‌داد و به من می‌گفت: «حاج منصور توی این جلسه حق جشن پسر فاطمه (س) را ادا کرد.»

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003SNn

منبع: فردا

کلیدواژه: تئاتر میدان جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه و در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز جشن‌های دهه کرامت، حرم اخت الرضا علیه السلام به همت خادمان واحد فضاسازی حرم مطهر غبارروبی و آذین بندی شد.

گل‌آرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با همکاری خادمان آستان قدس رضوی با بیش از ۵۰ هزار شاخه گل از ۵۰ نوع گل طبیعی صبح امروز آغاز شده و قرار است تمامی بخش‌های حرم مطهر از جمله مضجع شریف حرم بانوی کرامت با گل‌های طبیعی تزئین خواهد شد.

پرچم سبز منقش به نام مبارک حضرت معصومه سلام الله علیها نیز بر فراز گنبد حرم بانوی کرامت برافراشته شد.

فردا نیز رئیس جمهور در سفر به شهر مقدس قم در حرم مطهر بانوی کرامت با مردم این شهر در صحن امام رضا علیه السلام دیدار خواهد کرد این صحن نیز در حال آذین بستن و فضاسازی است.

مراسم خطبه خوانی خادمان حرم مطهر نیز صبح پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

حرم مطهر اخت الرضا علیه السلام با ظرفیت ۳ اتاق عقد در روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها میزبان بیش از ۱۰۰ زوج جوان برای بستن پیوند آسمانی ازدواج خواهد بود و این اتاق‌های عقد نیز تزئین ویژه ای شده اند.

عصر امروز نیز اجتماع ۵ هزار نفری دانشجویان دختر در حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت (س) به مناسبت روز دختر برگزار می‌شود.

کد خبر 6100543

دیگر خبرها

  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • خیرین برای آزادی زندانیان و «زائر اولی‌ها» اقدام کنند
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام
  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است