Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:49:22 GMT

باران بهاری و روز‌های خوش برای کشاورزان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۰۸۵۵

باران بهاری و روز‌های خوش برای کشاورزان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی مازندران امروز دوشنبه ۱۴ خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: هوای مازندران روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ تا ۱۶ خرداد ماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، در بعدازظهر به ویژه در ارتفاعات با رشد ابر و رعد و برق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی با بیان اینکه این ناپایداری جوی تا پایان هفته در مازندران ادامه دارد، گفت: پنج شنبه و جمعه شاهد رگبار‌های پراکنده همراه با هوای خنک در مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: وضعیت دریا از صبح امروز با موج کوتاه همراه است.

انتهای پیام/ آ.

هوای مازندران نیمه ابری  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز شنبه ۸ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز یکشنبه هم صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما - بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش موقتی ابر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده