Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک تن و ۷۵۸ کیلوگرم تریاک در آب‌های ساحلی بندر ماهشهر خبر داد. ایران آنلاین/ سردار عبدالله نظرپور اظهار کرد: سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با تغییر شگردهای خود روی به قاچاق مواد افیونی از طریق مرزهای آبی و آب‌های ساحلی کشور آورده‌اند. وی افزود: بر همین اساس مرزبانی استان با تمام توان و با به کارگیری تمهیدات لازم آب‌های ساحلی خوزستان را تحت رصد کامل خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان خوزستان بیان کرد: در همین راستا روزهای گذشته مأموران دریابانی بندر ماهشهر موفق به کشف و ضبط یک هزار و ۷۵۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند. وی ادامه داد: ماه گذشته نیز ۷۳۷ کیلوگرم تریاک از یک فروند شناور در آب‌های ساحلی بندر ماهشهر کشف و ضبط شد. نظرپور خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به کل سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است. فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: مأموران این نیرو به طور شبانه‌روزی در حال حراست و حفاظت کامل از مرزهای این استان هستند و عرصه را برای سوداگران مرگ کاملاً تنگ و نا امن کرده‌اند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محور‌های مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که عملیات چهارخطه شدن ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری در دست انجام است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرامی با بیان اینکه چهارخطه کردن محور رامشیر - ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده‌ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای محور رامشیر _ ماهشهر با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر _ ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد