Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت برزیل و لهستان در صدر جدول.

طرفداری- هفته دوم لیگ ملت های والیبال نیز به پایان رسید و مروری می کنیم بر نتایج روز سوم و آخر:

آرژانتین 1-3 کانادا (میزبان آرژانتین)

دیدار اول را آرژانتین و کانادا بازی کردند که آرژانتین برای دومین بار در خانه مغلوب شد. این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود کانادا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 23 به سود کانادا به پایان رسیدند و ست سوم نیز با نتیجه 26 بر 24 به سود آرژانتین به پایان رسید.

ژاپن 3-2 کره جنوبی (میزبان برزیل)

دومین دیدار مصاف ژاپن و کره جنوبی بود که این بازی با برتری 3 بر 2 ژاپنی ها به پایان رسید. ست های دوم، چهارم و پنجم با برتری سامورایی ها به پایان رسید و ژاپن به ترتیب 25 بر 19، 28 بر 26 و 15 بر 12 سه ست را برد و کره نیز ست های اول و سوم را با نتایج 29-27 و 25-16 پیروز شد.

آلمان 3-1 لهستان (میزبان لهستان)

سومین دیدار اما عجیب ترین نتیجه هفته بود. جایی که لهستان بالاخره باخت و آن هم در خاک خودش. آلمان با نتیجه 3 بر 1 لهستان را برد. ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 27 بر 25 به سود آلمان به پایان رسید و ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 21 به سود لهستان همراه بود.

صربستان 3-2 استرالیا (میزبان صربستان)

چهارمین دیدار جدال صربستان و استرالیا بود که صرب ها با نتیجه 3 بر 2 کانگوروها را از پیش روی برداشتند. ست های سوم و چهارم با نتایج 25 بر 20 و 27 بر 25 به سود استرالیا به پایان رسید و ست های اول، دوم و پنجم با نتایج 25-23، 25-19 و 15-9 به سود صربستان خاتمه یافت.

برزیل 3-2 آمریکا (میزبان برزیل)

دیدار پنجم جدال برزیل و آمریکا بود و برزیلی ها 3 بر 2 یانکی ها را شکست دادند. ست های اول و دوم با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 21 به سود آمریکا به پایان رسید و ست های سوم، چهارم و پنجم با نتایج 25-19، 25-20 و 25-18 به سود برزیل تمام شد.

چین 3-2 فرانسه (میزبان لهستان)

دیدار ششم هم 3 بر 2 شد و این چین بود که فرانسه را شکست داد. خروس ها در ست های اول و چهارم با نتایج 25-16 و 25-16 چینی ها را شکست دادند و ست های دوم، سوم و پنجم نیز با نتایج 25-22، 25-21 و 25-13 به سود چین به پایان رسید.

روسیه 3-0 بلغارستان (میزبان بلغارستان)

دیدار هفتم اما با برتری 3 بر 0 روسیه برابر بلغارستان به پایان رسید. روس ها با نتایج 25-17، 25-15 و 25-21 حریف خود را شکست دادند.

کانادا 3-1 ایران (میزبان آرژانتین)

دیدار هشتم جدال ایران و کانادا بود که ایران باز هم شکست خورد و این بار 3 بر 1. کانادا ست های اول، دوم و چهارم را با نتایج 25-23، 25-22 و 25-21 پیروز شد و ست سوم نیز با نتیجه 25-21 به سود ایران پایان یافت.

آرژانتین 3-0 ایتالیا (میزبان آرژانتین)

و اما آرژانتین در آخرین بازی به مصاف ایتالیا رفت که شاگردان ولاسکو بالاخره پیروز شدند و این بار 3 بر 0 ایتالیا را از پیش روی برداشتند. آرژانتینی ها با 25-19، 33-31 و 25-20 موفق به پیروزی در سه ست این بازی شدند.

جدول کامل مسابقات

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

کد خبر 6087359

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد