Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:45:38 GMT

مورینیو: به بازنشستگی فکر نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۱۰۳۷

مورینیو: به بازنشستگی فکر نمی‌کنم

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره حضور به مربی در جام جهانی و بازنشستگی خود به صحبت پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: ژوزه مورینیو قرار است در جام جهانی روسیه کارشناس بازی‌های جام جهانی برای راشا تودی باشد. این مربی درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخته است.

مورینیو ابتدا درباره جام جهانی گفت: جام جهانی رویداد بسیار زیبایی است و از نظر اجتماعی در کنار بازی‌های المپیک مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره جام جهانی باید بگویم که مسی و رونالدو می‌توانند تیم‌های خودشان را قوی کنند. علاوه بر آن اسپانیا و برزیل هم مدعیان قهرمانی هستند. من کار تیته در تیم ملی برزیل را خیلی می‌پسندم و باید بگویم یکی از تاکنیک‌محورترین سرمربی‌هاست. جام جهانی همیشه برای هواداران اهمیت و جایگاه خاصی داشته است. هر کس فوتبال را دوست داشته باشد جام جهانی را هم دوست دارد.

مورینیو در ادامه اضافه کرد: من وقتی کودک بودم جام جهانی را می‌دیدیم و بازیکنانی که به یاد دارم اوزه بیو و بابی چارلتون بودند. در دهه ۷۰ بازیکنان خوب زیادی بودند. بکن‌باوئر، پله، مارادونا از جمله این بازیکنان بودند. البته بعد‌ها بازی رونالدوی برزیلی را هم خیلی پسندیدم.

سرمربی یونایتد در ادامه درباره حضور در دوران مربیگری و بازنشستگی گفت: من مربیگری باشگاهی را دوست دارم، چون هر روز درگیر هستید و در تمرینات هستید. دوست دارم روزی هدایت یک تیم ملی را تجربه کنم و در جام جهانی باشم، ولی الان باید بگویم به تنها چیزی که فکر می‌کنم موفقیت باشگاهی است. الان آماده بازنشتگی نیستم و می‌خواهم کارم را ادامه دهم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003SOk

منبع: فردا

کلیدواژه: مورینیو سرمربی بازنشستگی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ

هواداران رئال مادرید امیدوار به ادامه آمار درخشان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ هستند.

طرفداری | شش برد و سه تساوی حاصل رویارویی کارلو آنچلوتی با دو تیم میلان و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بوده است.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا پایان یافت تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پایانی چمپیونز لیگ در برنابئو و مادرید مشخص شود. اما نکته حائز اهمیت در جدال دو تیم صاحب سبک و پرافتخار فوتبال اروپا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود؛ کارلو آنچلوتی.

کارلو آنچلوتی آمار بسیار درخشانی مقابل بایرن مونیخ دارد و او تا به حال مقابل باواریایی‌ها شکست نخورده است. دیدار امشب دو تیم در واقع نهمین رویارویی سرمربی کهنه‌کار سابق میلان و فعلی رئال مادرید بود که او در این 9 بازی به 6 برد و 3 تساوی دست یافته و بازی برگشت رئال و بایرن، دهمین رویارویی او با مونیخی‌ها خواهد بود.

آمار درخشان آنچلوتی در مقابل بایرن مونیخ و شکست‌ناپذیری کارلتو مقابل این تیم سرشناس آلمانی، امیدهای رئال مادرید و هواداران این تیم را برای بازی برگشت در برنابئو افزایش داده است. هواداران لوس بلانکوس امیدوار به این آمار فوق‌العاده می‌خواهند سرمربی ایتالیایی در دهمین رویارویی هم به رکورد درخشان‌اش ادامه دهد.

آمار کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ آمار درخشان کارلتو مقابل بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم