Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایسکانیوز دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه دانشجویان خواهر رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا به مدت 6 روز در سالن چند منظوره ورزشی این واحد دانشگاهی برگزارشد.

بر اساس این خبر در این دوره که از روز سه شنبه 8 خرداد لغایت امروز یکشنبه 13 خرداد با تدریس استاد خانم مریم ولی دروی از فدراسیون بدمینتون برگزار شد تعداد 16 نفر از دانشجویان خواهررشته تربیت بدنی واحد بین المللی جلفا در مقاطع کاردانی و کارشناسی موفق به طی دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره مربیگری ظهر امروز با برگزاری آزمون های عملی و تئوری به کار خود پایان داد.

دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون واحد بین المللی جلفا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد بین المللی جلفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد