Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر با اشاره به اینکه امام خمینی برای قیام و مبارزه با استکبار از هیچ چیز نهراسید افزود:امام در هر بعد الگو و اسوه است ،در حوزه سیاست امام سیاسی کاری نمی کرد و حرف خود را به صراحت بیان می داشت بطوریکه در قضیه سلمان رشدی با تمام قدرت ایستاد و چنین فردی را مرتد اعلام کرد و زیر بار سخن کسانی که تاکید داشتند با دیپلماسی می شود بحث را حل کرد نرفت و سخن نهایی خود را گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد:در حوزه های سیاسی و اجتماعی امام بسیار نگران فقرا و تنگ دستان بود و فرمود یک موی کوخ نشینان بر تمام کاخ نشینان ارجحیت دارد و تاسیس کمیته امداد در راستای همین نگاه حضرت امام بود.

نماینده قروه افزود:امام(ره) با کودکان و همسرشان ،رفتار بسیار خوبی داشت و به گفته فرزندان هیچگاه به اجبار با آنها رفتار نشد و در سیره تربیتی ایشان تشویق و احترام حرف اول را می زد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در حوزه کشور داری نگاه امام خدمت به مردم بود یادآور شد:ولی ما از سیره حضرت امام مبنی بر خدمت به مردم کمی فاصله گرفتیم و کارهای جهادی که در اوایل انقلاب به سرعت صورت می گرفت هم اکنون رنگ باخته است.

وی با اشاره به اینکه نباید فاصله بین مردم و مسئولین بوجود آید گفت:ما به عنوان مسئول نتوانستیم وحدت را درمیان مردم با توجه به سیره حضرت امام اجرایی کنیم که این روش یکی از گلایه های جامعه است.

نماینده قروه افزود:امام قایل به سیستم بانکداری اسلامی بود ولی امروز بانکداری اسلامی وجود ندارد و نظام ربوی جایگزین شده و کشور را دچار چالش بزرگی در این حوزه کرده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به سیره امام در استکبار ستیزی و با هدایت های مقام معظم رهبری کشور حرف اول را در منطقه می زنیم افزود: جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی به عنوان کشوری مقتدر حرف اول را در امنیت می زند و این از برکات مدیریت پایه گذار انقلاب اسلامی ایران است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امام منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با حضور رئیس حوزه‌های علمیه کشور شانزدهمین همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی حوزه‌های علمیه استان یزد در مدرسه علمیه کاظمیه یزد برگزار شد.


دبیر برگزاری این همایش هدف از برگزاری این برنامه را تکریم و تقدیر از زحمات طلاب و به منظور ایجاد انگیزه برای طلاب جوان در مقاطع و بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، قرآن و عترت و فرهنگی عنوان کرد.


حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آثار زیادی امسال به دبیرخانه شانزدهمین همایش رسید که از بین این آثار ۱۴۶ نفر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شده بودند که از آنها تجلیل شد.


رئیس حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) به جایگاه و نقش مهم این امام همام در به ثمر رسیدن مکتب اسلام و تشیع پرداخت.


آیت الله اعرافی از طلاب خواست تا زندگی و سیره رئیس مذهب تشیع را در زندگی خود بکار گیرند و آن را در جامعه برای مردم تبیین نمایند.


در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد