Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ارتحال امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای با توجه به تصمیم مجلس خبرگان رهبری به عنوان رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخاب شد، تنی چند از مسئولین استان در خصوص اهمیت این موضوع مواردی را بیان کردند که مشروح گفتگوها را در گزارش زیر می خوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ چهاردهم خرداد ماه پس از ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در جلسه مجلس خبرگان رهبری به عنوان رهبر فرزانه انقلاب انتخاب شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس با تنی چند از مسئولین استان کرمان در خصوص انتخاب شایسته ایشان در آن برهه از زمان به گفتگو نشسته ایم که مشروح آن را در گزارش زیر می خوانید.

کمالی پور:انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر ایران از الطاف الهی بود

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی  متأثر از ارزش های عاشورای امام حسین است، اظهار کرد: همچنین از لحظه شکل گیری تا ثبات پیروزی و شکوفا شدن این انقلاب ارزش های خود را متأثر از ارزش های عاشورا دانسته و می داند.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) بنیان گذاری انقلاب اسلامی را انجام داده اند، عنوان کرد: پس از رحمت معمار کبیر انقلاب باید اقدامی اساسی انجام می شد که خلاء نبود رهبری در کشور احساس نشود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لذا از آنجایی که این انقلاب در زمان های مختلف به لطف خدای متعال از بحران های بسیاری عبور کرده است بنابراین در آن زمان مجس خبرگان رهبری آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردند.

کمالی پور با تأکید بر اینکه در دنیا نظیر رهبر فرزانه انقلاب کشورمان نداریم، گفت: سیاستمداران دنیا به هوش، درایت و تدبیر ایشان اذعان دارند و میتوان گفت انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از الطاف الهی بود.

وی ادامه داد: این اتفاق نتیجه کمک خدواند به مردم ایران بوده است و تا کنون این نهضت همچنان با اقتدار  و این نهضت همچنان با اقتدار  و با تئجه به خصیصه های الهی حرکت کرده است و مسیر خود را ادامه می دهد.

کمالی پور در پایان خاطر نشان کرد:مسیر این  انقلاب را که با خون بهای بسیار سنگین شهدای نظام و انقلاب به دست آمده است  باید ادامه دهیم تا آن را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شود.

حجت الاسلام مهدی زاده: استکبارستیزی و توجه به محرومین از ویژگی های شخصیتی رهبران ایران است/ملت ما باید قدردان و شکرگزار نعمت بزرگ ولایت باشد

حجت الاسلام و المسلمین علی مهدی زاده امام جمعه شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شخصیت منحصر به فرد امام خمینی (ره) اظهار داشت : امام خمینی (ره ) ۲۵ سال یعنی یک ربع قرن فعالیت انقلابی داشتند که بخشی از این فعالیت ها به دوران مبارزه با استکبار و نظام ستم شاهی و بخشی دیگر به دوران بنیان گذاری و تاسیس یک نظام حکومتی ولایی مربوط می شود .

وی گفت : اکنون خلع وجود این امام بزرگوار را حس نمی کنیم زیرا خلف صالحش امام خامنه ای عزیز است که حقیقتا یک شخصیت منحصر به فردی در عالم هستند و طبق فرمایش حضرت امام (ره) در صحیفه نور در دنیا یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا نمی کنید که متعهد به اسلام و بنای قلبیش خدمت به ملت باشد و مطمئنا همین گونه است .

امام جمعه شهرستان بافت خاطر نشان کرد : امام (ره) اسلام را دو گونه بیان می کنند اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی ؛ اسلام آمریکایی نیز به دو گونه اسلام سکولار و اسلام تحجر تقسیم بندی می کند که ضرباتی که این دو اسلام به پیکره نظام اسلامی می زنند برکسی پوشیده نیست و حضرت آقا روحی فدا نیز این گونه بیان فرمودند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که برگرفته شده از همین قضیه می باشد.

مهدی زاده ادامه داد : دومین مسئله ای که وجود دارد توجه و تاکید به اتکال به خداوند و بی اعتنایی به دشمن است و امام (ره) از همان ابتدای قیام و نهضت خود اتکال به خداوند داشتند و بر همین اساس قیام کردند و امروزه هم نظام مقدس جمهوری اسلامی این گونه پیش می رود و بیمه دسیسه های دشمنان است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری این جامعه را نیز همانند امام خمینی (ره) با اتکال و توکل به خداوند هدایت می کنند ، یاد آور شد : متاسفانه برخی از مسئولین ما کدخدای بی خدا را می بینند و اگر مشکلاتی برای نظام ما به وجود می آید و یا در موضوع برجام علارغم همه تذکرات مقام معظم رهبری مبنی بر این که به آمریکا اعتماد نکنید اگر مسئولین ما طبق آیات قرآنی توجه ویژه به مباحث دشمن داشتند و اتکال به خداوند می کردند امروز در موضوع برجام این گونه نبودیم .

امام جمعه شهرستان بافت اضافه کرد : حضرت آقا روحی فدا از سال ۶۸ سکان داری نظام را علارغم تمام طوفان ها و امواج خطرناک در دست گرفته اند و این گونه به ساحل نجات رساندند و این ها همه  به علت اتکال و توجه به خداوند و بی توجهی به مباحث دشمن و لبخند دشمنان است.

مهدی زاده توضیح داد : مسئله سومی که وجود دارد این است که در وجود امام (ره) و مقام معظم رهبری توجه به مردم و ملت و اعتماد به آن ها وجود دارد و همواره بر دموکراسی دینی در جامعه تاکید می کنند .

وی رهبری ما را در دنیا بی بدیل ، بی نظیر و سرآمد دانست و ابراز داشت : توجه حضرت امام (ره) نسبت به محرومین ، فقرا و بی توجهی به اشراف و پول پرستان همواره وجود داشت و اکنون نیز مقام معظم رهبری همین گونه و بارها در موضوعات مختلف از جمله حقوق های نجومی تاکید داشتند که باید این حقوق ها به بیت المال باز گردد و یا در موضوع  اقتصاد مقاومتی نگاهی ویژه به مصرف کننده و ملت شریف ایران دارند .

امام جمعه شهرستان بافت ادامه داد : نکته مهم دیگری که وجود دارد مسئله استکبارستیزی و مقابله با استکبار است که امام (ره) از بدو انقلاب تا زمان رحلت دائما این مسئله را مطرح می کردند و آمریکا را دشمن درجه اول ایران اسلامی می دانستند و مقام معظم رهبری نیز دقیقا این گونه بیان می کنند و آمریکا را استکبار بزرگ جهانی می دانند که این گونه جنایاتی بر علیه تمامی جهانیان انجام می دهند .

مهدی زاده افزود : به برکت نظام جمهوری اسلامی توطئه های استکبار جهانی همواره خنثی می شود و علتش این است که رهبری ما رهبری ایران اسلامی نیست بلکه رهبری جهان اسلام است که مسئله استکبار ستیزی را به تمام دنیا صادر می کند و امروز در حیات خلوت های آمریکا همچون ونزوئلا ، بولیوی و .. ما شاهد آتش زدن پرچ آمریکا هستیم و این به برکت نظام جمهوری اسلامی و امام خامنه ای عزیز است .

وی در پایان گفت : امروزه ملت ما باید قدردان و شکرگزار نعمت بزرگ ولایت باشد زیرا این نظام علارغم وجود همه توطئه ها در اطراف کشور ایران اسلامی سربلند ، سرافراز و با امنیت بالا و والا قرار دارد.

حجت السلام و المسلمین سعادت فر: انتخاب مقام معظم رهبری با عنایت امام زمان(عج) صورت گرفت

حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه انتصاب حضرت آیت الله خامنه ای پیامی برای آحاد جامعه اسلامی و مسلمین جهان داشت، اظهار کرد: شریف ترین مدل ارائه حکومت که بتواند عزت آور برای مسلمین باشد؛ مدلی است که بتواند در مقابل استکبار جهانی بیایستد و  در آن ولایت فقیه وجود دارد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ما هیچ گزینه ای به جز مدیریت ولایت فقیه برای جامعه اسلامی نداریم، عنوان کرد: ضرورت دارد که با ارکان و مجموعه نوشته های امام راحل برای مدیریت جامعه اسلامی آشنا شویم.

وی با اشاره به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای توسط مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پس از انتخاب ایشان مسلمین به این نتیجه رسیدند که این انتخاب با عنایت حضرت ولی عصر(عج) صورت می گیرد؛ مجلس خبرگان رهبری انتخاب حضرت ولی عصر(عج) را کشف می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر ادامه داد: با دقت به مدیریت و تصمیمات مقام معظم رهبری به این نتیجه می رسیم که این اقدامات در قدرت یک انسان معمولی و بدون عنایت امام زمان(عج) نمی تواند باشد؛ لذا این انتخاب قطعا از انتخاب های مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است

ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته شده است، این قدرت را برگرفته از اراده امامین انقلاب و روحیه بسیجی و استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران دانست.

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز امروز، ۸ اردیبهشت با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره بر  اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده است که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

جمالی بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار  شهید فارس تأکید کرد.

شهرام قاسمی همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و به برنامه‌ریزی این موضوع و همچنین برگزاری میزهای خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

وی همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی،  به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

فرج‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری