Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@09:42:00 GMT

آیین شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۱۷۲۵

آیین شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا این آیین، همراه با قرائت دعای افتتاح ، مجیر و دعای جوشن کبیر و همچنین سخنرانی و مرثیه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.
مردم ولایتمدار با به سرگرفتن کلام وحی با خدای خویش راز و نیاز کردند و برای سلامتی مقام معظم رهبری و عزت و اقتدار نظام اسلامی دست به دعا برداشتند.
مراسم مشابه با حضور پرشور مردم ولایتمدار در تمام شهرستان ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس آیات قرآنی و روایت و احادیث ائمه اطهار (ع) شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) نخستین شب از لیالی قدر است و اقامه نماز قضا، قرائت دعای مجیر و جوشن کبیر مهم ترین اعمال این شب است.
استان یزد بیش از 2 هزار مسجد دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بیت عصمت و طهارت حضرت علی مقام معظم رهبری نظام اسلامی یزد تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود گم شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حمزه محمدی مقدم امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پس از گزارش تلفنی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی، بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پس از ۴ ساعت عملیات جست‌وجو، ۲ کوهنورد را در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و به پایین کوه منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام اضافه کرد: این دو نفر کوهنورد به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند.

کد خبر 750929

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم