Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:35:20 GMT

ورزشگاههای روسیه آماده میزبانی جام جهانی هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۱۷۹۸

ورزشگاههای روسیه آماده میزبانی جام جهانی هستند

مسکو – ایرنا – رئیس کمیته برگزاری جام جهانی 2018 روسیه گفت که تمامی شهرها و ورزشگاه های روسیه آماده میزبانی جام جهانی هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آلکسی سوروکین در مراسم استقبال از جام طلایی مسابقات جام جهانی در میدان مانژنایای شهر مسکو با بیان این مطلب افزود: تنها چند روز تا آغاز بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان باقی مانده است و ما پذیرای تمامی کسانی هستیم که می خواهند از فوتبال لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی امکانات و زیرساخت های روسیه آماده میزبانی هر چه بهتر جام جهانی فوتبال 2018 شده است و گمان می کنم که فوتبال دوستان دنیا از حضور خود در روسیه کمال لذت را ببرند و با خاطره ای خوب روسیه را ترک کنند.
رئیس کمیته برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه افزود: روسیه می خواهد این رقابت ها را در بالاترین سطح ممکن برگزار کند و برای این منظور اقدامات متعددی صورت گرفته و نرم افزار ویژه ای نیز راه اندازی شده است تا راهنمایی های لازم را به فوتبال دوستان از کشورهای مختلف جهان ارایه دهد.
به گفته وی، در این نرم افزار، موقعیت مکانی افراد، ایستگاه های اتوبوس، مترو و قطار و سایر اطلاعات و خدماتی که در طول جام جهانی به فوتبال دوستان ارایه می شود، قرار دارد.
به گزارش ایرنا، بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از 24 خرداد تا 24 تیرماه سال 97 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد.
شهرهای مسکو (ورزشگاه های لوژنیکی و اوتکریتیه آرنا)، سوچی (ورزشگاه المپیک فیشت)، ولگوگراد (ورزشگاه مرکزی)، روستوف-نا-دونو (ورزشگاه روستوف آرنا)، قازان (کازان آرنا)، سارانسک (ورزشگاه موردوویا آرنا)، سن پترزبورگ (ورزشگاه کرستوفسکی)، سامارا (ورزشگاه سامارا)، نیژنی نووگوراد (ورزشگاه نیژنی نووگورود)، یکاترینبورگ (ورزشگاه مرکزی) و کالینینگراد (ورزشگاه کالینینگراد) 11 شهر میزبان جام جهانی 2018 هستند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در «گروه مرگ» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه است.
ایران در اولین دیدار خود باید 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مغرب به میدان برود.
ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال می‌روند و در نهایت در سومین بازی خود در ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی و قهرمانی اروپا دیدار می کنند.
اروپام ** 1346 ** 1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش روسيه جام جهاني 2018 فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری مناسب مسابقه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی، پیشنهادات اعضا برای رفع موانع در جهت میزبانی مناسب شهرستان قائم شهر از این مسابقه مهم بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

او در حاشیه این نشست گفت: ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت، اما نساجی نماینده همه‌ مردم مازندران در لیگ برتر است و روز‌های حساسی را رقابت‌های آینده دارد و لذا وظیفه داریم همدل و همصدا همه‌ امکانات را برای کمک به تنها تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال بکار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به حساسیت بسیار زیاد در روز‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال نیز گفت: دریای بابل این روز‌ها به حمایت همه‌ مسئولان و همه‌ مردم مازندران نیازمند است و باید تلاش کنیم تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال حفظ گردد.

در این نشست درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سیف الله پور قائم مقام مدیرعامل نساجی، آذری رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با برگزاری این مسابقه حضور داشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم