Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قطر به همتای کویتی خود ابلاغ کرد که با برگزاری هرگونه نشستی جهت حل بحران شورای همکاری خلیج فارس موافق است.

به گزارش ایسنا، روزنامه الرأی کویت به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر جمعه در پیامی به صباح الاحمد الجابر الصباح، همتای کویتی خود موافقتش را با حضور در هر نشستی با هدف رفع اختلافات و حل بحران میان قطر و کشورهای تحریم کننده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع اعلام کردند: طرف قطری ابراز امیدواری کرد که صراحت و شفافیت و نبود دیکته‌ها و پیش‌شرط اصول اصلی این دیدارها و نشست‌ها باشد و مکانیزم جدیدی برای حل درگیری‌ها و دور کردن مردم از نتایج اختلافات سیاسی میان رهبران و دولت‌ها ایجاد شود.

پیشتر منابعی فاش کردند که هدف از تحرک کویت این است که زمام امور به دست کشورهای شورای همکاری خلیج فارس باشد نه به دست آمریکا یا کشورهای غربی.

همچنین خبرگزاری رسمی کویت اعلام کرد که امیر این کشور نامه‌ای را از امیر قطر دریافت کرد که شامل تأکید بر روابط میان دو کشور و مسائل مشترک بود. این نامه را وزیر خارجه قطر که به کویت سفر کرده به الصباح تحویل داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شورای همکاری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در این مدت نسبتاً مواج است و سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت

وی افزود: آسمان غالب نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی روز‌های آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم