Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@08:50:54 GMT

شفر: پنج تیم ایرانی می‌توانند در بوندس لیگا بازی کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۲۰۰۷

شفر: پنج تیم ایرانی می‌توانند در بوندس لیگا بازی کنند

به گزارش مهر، وینفرد شفر این روزها در آلمان به سر می برد و مصاحبه های مختلفی با رسانه های آلمانی انجام می دهد.

وی در تازه ترین صحبتهای خود با حضور در یک برنامه تلویزیونی، علاوه بر پرداختن به شرایط تیم ملی آلمان در جام جهانی، به روزهای حضورش در استقلال هم پرداخت و از کشور ایران و مردمش حسابی تعریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال در اینباره گفت: ایرانی که من می شناسم با ایرانی که مردم آلمان و به واسطه رسانه ها می شناسند، خیلی تفاوت دارد. کشوری بسیار باز با مردمی دوست داشتنی.

شفر همچنین با توصیف شرایط زندگی در ایران، درباره غذای مورد علاقه اش سه بار گفت: کباب، کباب و کباب!

سرمربی استقلال در ادامه گفتگویش به دیدار بزرگ فوتبال ایران یعنی دربی و تقابل استقلال و پرسپولیس هم پرداخت و به موفقیت آبی پوشان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی هم اشاره کرد.

شفر با بیان اینکه استقلال تیمی است با میلیون میلیون هوادار در سراسر جهان، سطح فنی لیگ ایران را بالا دانست و افزود: به نظرم چهار، پنج تیم ایران توانایی بازی در بوندس لیگا را دارند.

وی تاکید کرد: بسیار به کار کردن در استقلال افتخار می کنم بخصوص اینکه توجهات مثبتی از آسیا و حتی اروپا دریافت می کنیم.

سرمربی استقلال به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران هم اشاره کرد و گفت: مردم ایران امیدوار به صعود تیم ملی کشورشان به مرحله بعدی جام جهانی هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا