Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ به دنبال بارش شدید باران و ورود سیلاب به سد بارون که باعث افزایش کدورت آب سد بارون و در نتیجه خارج شدن تصفیه خانه‌های آب از مدار تصفیه شده بود اکیپ‌های ساماندهی شده امور بلافاصله با ۵ دستگاه تانکر آب اقدام به آبرسانی به اهالی شهر و مشترکین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی مدیر امور آب و فاضلاب شهری ماکو با بیان این خبر گفت: تمامی تلاش مجموعه همکاران در این امور برای مدیریت بحران پیش آمده و تامین آب مشترکین معطوف بوده و مشکل قطعی آب که از ساعت ۱۰ الی ۱۷ روز پنج شنبه ۱۰ فروردین به طول انجامید توسط ۵ اکیپ آبرسانی به خوبی مدیریت شد و مشکل جدی از بابت نبود آب احساس نشد و با کاهش بارندگی و کاهش کدورت آب تصفیه خانه‌ها مجدد شروع به تصفیه فرایند آب کرده و با قطع بارندگی‌ها مشکل به کلی مرتفع کردید.
محمدی افزود: در طول مدت قطعی آب که تصفیه خانه‌ها تعطیل شده بودند چاه‌های کشمش تپه و گجوت وارد مدار بهره برداری شده و انتقال آب شرب از طریق چاه‌ها به برای مشترکین به صورت ضعیف و موضعی ادامه داشت.
انتهای پیام/ح


۵ دستگاه تانکر آب به مشترکین ماکو آبرسانی کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : بر اساس مصوبات جلسه کمیته هماهنگی مرز پرویزخان و در راستای نظم‌دهی به ترافیک کامیون‌های عبوری این مرز این لاین برای تردد تانکر‌های سوخت رسان ایجاد می‌شود.

وی افزود: ایجاد این مسیر برای تانکر‌ها کمک زیادی به ترافیک روان این مرز خواهد کرد.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: پرویزخان از مرز‌های مهم و راهبردی کشور است که روزانه ۲ هزار کامیون صادرات کالا و ترانزیت سوخت در آن تخلیه و بارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مرز پرویزخان، مرز نوظهور ترانزیت در کشور است که سال گذشته حجم مبادلات تجاری آن نزدیک به ۶ میلیارددلار رسید. مهم‌ترین کالا‌های ترانزیتی گمرک پرویزخان شامل نفتا، مازوت، روغن صنعتی و بیتومین است که از این گمرک به بنادر جنوبی کشور ترانزیت می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش‌بینی هواشناسی بود
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول